آیت‌الله قمی: امروز دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است

معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری گفت:امروز دشمن برای ناامید کردن مردم به جنگ روانی روی آورده و به‌ دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم است.

آیت‌الله محسن قمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت آغاز جشن های دهه فجر در جمع مردم خیرآباد شهرستان ورامین اظهار کرد: دشت ورامین افتخار دارد که مهر ولایت و ولایت‌پذیری بر پیشانی خود دارد و هر کس بخواهد ذره‌ای با ولایت زاویه داشته باشد، نمی‌تواند در این منطقه سکنی گزیند.
وی گفت: مردم ورامین بعد از دستگیری مرجع تقلید خود و در راستای دفاع از اسلام و مبارزه با دیکتاتوری، پیشروتر از سایر مردم قیام کردند و بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی هم افتخار آفرینی‌های بی‌شماری داشتند و امام راحل نیز همواره از مردم ورامین به نیکی یاد کرده است.
معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری افزود: امروز انقلاب اسلامی در سطح بین‌المللی به‌ دلیل ولایت‌پذیری مردم ایران عزیزمان که پیرو مکتب شیعه هستند رو به گسترش است، به‌طور مثال کشورهای ضد استکباری اندونزی، نیجریه، آمریکای لاتین و … از نمونه‌های بارز تاثیر روحیه انقلاب اسلامی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رشد فرهنگ شیعه و اهل بیت علیهم‌السلام در دنیا یعنی رشد فرهنگ مقاومت که امروز در سوریه، لبنان و فلسطین با استفاده از همین روحیه مقاومت در برابر زورگویان و گروه‌های تروریستی ایستادگی کردند.
آیت‌الله قمی تاکید کرد: فرهنگ مقاومت فقط منحصر به عرصه جنگ نیست و مقاومت یعنی پیشرفت علمی انرژی هسته‌ای برای استفاده در علوم مختلف مانند کشاورزی و پزشکی که ایران اسلامی به‌دنبال مصارف درست و صلح آمیز این انرژِی پاک است.
وی اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی ۱۰ تا ۱۵ دانشگاه فعال بیشتر در کشور نداشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دانشگاه داریم و زمانی در کشور کمبود پزشک داشتیم اما اکنون کشور ما مرکز تربیت پزشک در دنیا شده است.
آیت‌الله قمی عنوان کرد: در زمان جنگ سالانه ۲ میلیارد دلار بورسیه برای تربیت دانشجو در خارج از کشور به دلیل اهمیت والای علم پرداخت می‌کردیم که خوشبختانه امروز پیشرفت‌های بزرگی را داشته‌ایم و این رقم به کمترین حد خود رسیده است و حتی از کشورهای اطراف نیز برای تحصیل به ایران می‌آیند.
وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو گفت: هر دو انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مهم است،اما انتخابات مجلس خبرگان از لحاظ تاثیر گذاری در سطح سیاست‌های نظام مهم‌تر است.
معاون ارتباطات دفتر مقام معظم رهبری حضور در پای صندوق رای را نشانه شکست دشمنان بعد از ۳۶ سال توطئه دانست و افزود: امروز دشمن برای ناامید کردن مردم به جنگ روانی روی آورده و به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم است.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.