شعار اصلی دهه فجر امسال اعلام شد/ هر روز عنوان متفاوتی دارد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عناوین ایام‌الله دهه فجر خبر داد و شعار اصلی و محوری دهه فجر امسال را «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملّت» اعلام کرد.

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی علت انتخاب این شعار را نامگذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب و اعلام سیاست‌های کلان و رویکردهای داخلی و خارجی توسط معظم له و با توجه به تعیین سیاست‌ها، رویکردها، خط مشی‌ها و اصول حاکم بر بـرنامه‌های آیین بزرگداشت عید انقلاب دانست.

 

بر اساس این گزارش عناوین روزها و اسامی ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی نیز اعلام شد که دوشنبه دوازدهم بهمن ماه مصادف با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) از پاریس به عنوان «انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری» نام گرفته و عنوان روز ۱۳ بهمن نیز «انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، همدلی و همزبانی دولت و ملٌت» تعیین شده است.

چهاردهم بهمن که مصادف با روز فناوری فضایی است «انقلاب اسلامی، نهضت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی» نامیده شده و چهارمین روز از دهه فجر یعنی پنجشنبه ۱۵ بهمن به عنوان «انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد، شهادت» نام گرفته است.

جمعه ۱۶ بهمن به عنوان «انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی، عدالت‌خواهی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)» نامیده شده و ششمین روز مصادف با شنبه ۱۷ بهمن «انقلاب اسلامی، تحکیم بنیان خانواده، جوانان و سبک زندگی ایرانی اسلامی» تعیین شده است.

همچنین ۱۸ بهمن به عنوان «انقلاب اسلامی، معنویت‌گرایی، حاکمیت ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی» اعلام شده و هشتمین روز یعنی ۱۹ بهمن مصادف با روز نیروی هوایی «انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، امنیت همه جانبه، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی» نام گرفته است.

روز ۲۰ بهمن به عنوان «انقلاب اسلامی، الهام‌بخشی، حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با تروریسم بین‌المللی» نامیده شده و چهارشنبه ۲۱ بهمن به عنوان «انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با نفوذ دشمن» تعیین شده و آخرین روز از ایام‌الله دهه فجر «انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» اعلام شده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.