دین‌محمدی: قهرمانی نیم‌فصل اصلا برای‌مان مهم نبود/ باید کار تراکتورسازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال مدعی شد که قهرمانی نیم‌فصل به هیچ عنوان برای آن‌ها مهم نبوده است.

سیروس دین‌محمدی در خصوص عملکرد استقلال در نیم‌فصل اول و اینکه آبی‌پوشان تهرانی نتوانستند به این عنوان برسند، گفت: قهرمانی در نیم‌فصل اول به هیچ عنوان برای‌مان مهم نبود. ما دنبال قهرمانی در پایان فصل هستیم و فکر نمی‌کنم قهرمانی در نیم‌فصل ارزش خاصی داشته باشد. امیدوارم که در پایان فصل قهرمان شویم تا هواداران خوشحال شوند.

وی در ادامه در خصوص قهرمانی استقلال خوزستان در نیم‌فصل اول لیگ برتر تأکید کرد: استقلال خوزستان تیم خوب و جنگنده‌ای است، ولی در نیم‌فصل دوم کارش خیلی سخت خواهد شد. البته کار ما و دیگر مدعیان هم سخت است و هر تیمی بیشتر امتیاز جمع کند، قهرمان خواهد شد. با این حال نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به تقابل تیمش با تراکتورسازی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما به آسانی تا اینجا بالا نیامده‌ایم و نمی‌خواهیم شانس رفتن به فینال حذفی را از دست بدهیم. بازی بسیار سختی در پیش داریم، ولی هدف‌مان صعود به فینال است. می‌خواهیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، چون بازی‌های سنگینی در پیش داریم، ولی چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

دین‌محمدی در پایان راجع به بیماری منصور پورحیدری خاطرنشان کرد: منصورخان بزرگ همه ماست و یک شخصیت دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. در این سال‌ها خاطرات زیادی از او دارم و امیدوارم که پورحیدری با دعای خیر مردم ایران خیلی زود سلامتی‌اش را به‌دست بیاورد و به جمع ما برگردد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.