بیرانوند: می‌خواهم به یک تیم خارجی بروم

علیرضا بیرانوند روز گذشته نیمکت‌نشین نفت‌تهران در بازی با سیاه جامگان بود ولی به گفته خودش صلاحدید کادرفنی برایش قابل احترام است.

گلر ملی‌پوش نفت‌تهران می‌گوید در این مدت فشار زیادی روی او بوده و به استراحت  نیاز دارد.
دوست داشتیم قبل از بازی با الجیش ۶ امتیاز را بگیریم
بچه‌ها دیروز بازی خوبی انجام دادند و موقعیت‌هایی خلق کردند و حریف روی دو موقعیت به گل رسید که یکی از آنها پنالتی بود و دیگری گل به خودی بود. متاسفانه همیشه ما بعد از تعطیلات بازی اول را خوب شروع نمی‌کنیم و این‌بار هم همین‌طور شد. دوست داشتیم قبل از بازی با الجیش ۶ امتیاز را کسب کنیم ولی متاسفانه ۳ امتیاز بازی با سیاه جامگان را  از دست دادیم. بازی با الجیش قطر برایمان خیلی مهم است زیرا ما نماینده ایران هستیم و باید الجیش را شکست دهیم ان‎شاءالله قبل از این دیدار ۳ امتیاز بازی با ملوان را به دست می‌آوریم.
کادرفنی و مدیریت به جوان‌های نفت اعتقاد دارند
کارمان بسیار سخت شده تیم‌ها همه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده‌اند و برعکس ما بازیکنی جذب نکرده‌ایم و بهترین بازیکنانمان را از دست داده‌ایم اما کادرفنی و مدیریت می‌دانند که ما جوان‌های خیلی خوبی داریم و به آنها میدان می‌دهند. به شما قول می‌دهم در آینده بازی‌های خوبی از نفت خواهید دید و ما جزو ۴، ۵ تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت. ان‎شاءالله بتوانیم الجیش را در پلی‌آف آسیا شکست دهیم.
به صلاحدید کادرفنی احترام می‌گذارم
کادرفنی صلاح دیدن من دیروز بازی نکنم همانطور که دو ماه پیش بازی نکردم کادرفنی صلاح دید در این بازی هم به میدان نروم ولی من تمرینات خیلی خوبی در این مدت انجام داده‌ام و آقای منصوریان هم قبل از بازی مصاحبه کرده و گفته بود من به نظر کادرفنی احترام می‌گذارم و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.
به دلیل فشارهایی که رویم بود نیاز به استراحت داشتم
کادرفنی در سخت‌ترین شرایط قرار داشت و فشار روی من خیلی بالا بود و به نظر من بهترین تصمیم این بود که من بازی نکنم زیرا به دلیل بحث‌هایی که در دو ماه اخیر اتفاق افتاد فشار زیادی رویم بود و کادرفنی تصمیم گرفت به من استراحت بدهد. درست است که تمرینات بسیار خوبی داشتم و از طرفی رسانه‌ها و هواداران نیز فشار زیادی در رابطه بازی کردن یا نکردن من آوردند ولی کادرفنی تصمیم گرفت به من استراحت بدهد که واقعا این بهترین اتفاق بود.
باشگاه در جریان پیشنهادات خارجی من هست
من خیلی دوست دارم لژیونر شوم، آقای قنبرزاده در جریان پیشنهادات از تیم‌های خارجی که من دارم است و کادرفنی هم کاملا روی پیشنهادات اشراف دارد و در جریان است و هر باشگاهی که من را می‌خواهد با باشگاه نفت صحبت می‌کند. تمرکز من روی این است که بتوانم سال خوبی داشته باشم.
به مدیریت باشگاه نفت فشار آوردند
در حال حاضر تمام مشکلات در رابطه با مسائلی که برای من پیش آمده، حل شده است. کادرفنی و مدیریت نفت بسیار حرفه‌ای هستند و همه چیز را درک می‌کنند و این اتفاقاتی که افتاد همه خوش یمن بود و هم بدیمن به هر حال در این مدت به مدیریت باشگاه فشار آوردند. مدیریتی که در حق من پدری کرده است و من باز هم می‌گویم که اگر مدیربرنامه خوبی داشتم شاید از این حواشی جلوگیری می‌شد. بازیکنی که در سطح ملی است باید مشاوری قوی داشته باشد و من هم به شدت دنبال این هستم که یک مشاور قوی را به زندگی‌ام بیاورم.
دوست داشتم به پرسپولیس بروم تا بیشتر دیده شوم گرچه …
کادرفنی صلاح دانست من را نگه دارد زیرا امسال کارمان سخت است و باید در لیگ قهرمانان آسیا هم بجنگیم. مسلما اتفاقاتی که افتاد را به فال نیک می‌گیرم. واقعا نمی‌دانم که چرا با وجود اینکه دو، سه سال است از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم، نمی‌توانم به این تیم‌ها یا تیم دیگری بروم و احساسم این است که این اتفاق زمانی برای من رخ می‌دهد که قرار باشد ۱۰ سال در تیمی گلری کنم. به شما گفتم که من دنبال لژیونر شدن هستم و اگر دوست داشتم به پرسپولیس بروم، به خاطر این بود که بیشتر دیده شوم.  این را اضافه کنم که من برای دیده شدن نیازی به استقلال و پرسپولیس ندارم زیرا از نفت‌تهران به همه چیز رسیده‌ام و به تیم‌ملی دعوت شده‌ام. از مدیریت باشگاه بابت حمایت‌هایش تشکر می‌کنم ولی کلا در تیمی مثل پرسپولیس به دلیل طرفداران زیادی که دارد و اینکه بازی‌هایشان در شبکه جام جم پخش مستقیم است آدم بیشتر دیده می‌شود. اما قسمت بود در نفت بمانم و از این موضوع هم خرسندم و می‌خواهم بدون حاشیه به کارم ادامه بدهم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.