پروین: اگر در فوتبال فساد هست باید “رو” شود

اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: من با انتشار گزارش مجلس از فساد در فوتبال موافقم؛ بالاخره اگر در فوتبال فساد است باید رو شود و با آنهایی که خلاف می‌کنند برخورد کنند.

علی پروین در واکنش به انتشار گزارش فساد در فوتبال توسط مجلس شورای اسلامی گفت: «من با انتشار گزارش مجلس از فساد در فوتبال موافقم؛ بالاخره اگر در فوتبال فساد است باید رو شود و با آنهایی که خلاف می‌کنند برخورد کنند. البته من دوست ندارم باور کنم که این همه فساد در فوتبال است و به نظرم هم معلوم نیست که حرف‌هایی که در این گزارش زده‌اند راست است یا دروغ. گاهی هم ما مجبوریم باور نکنیم که فوتبال‌مان آنقدر آلوده شده است.»
پیشکسوت پرسپولیس با تشکر از همه آنهایی که در مجلس یادبود زنده یاد همایون بهزادی شرکت کرده بودند گفت: «مردم ما قدرشناس هستند و یادشان نمی‌رود قهرمانان این مملکت چه زحماتی کشیده‌اند. این مردم در امجدیه و بهشت زهرا(س) سنگ تمام گذاشتند برخلاف مسوولان که برخی از آنها دیگر به خودشان زحمت نمی‌دهند یک توک پا تا امجدیه هم بیایند.»
پروین همچنین درباره همبازی فقیدش گفت: «همایون یک چیز دیگری بود. من خیلی دوستش داشتم. ۱۰ سال کنارش بازی کردم و هنوز صدایش تو گوشم است. خدا رحمتش کند.»
وی در پایان درباره حضور سوشا مکانی در تمرینات پرسپولیس هم گفت: «دست آقایان درد نکند که این بچه را به حال خودش رها نکردند تا خدای نکرده دنبال دود برود.
بنده از اول هم گفتم که نباید بگذاریم این بچه نابود شود و شکر خدا انگار با کمک مسوولان قرار است گذشت کنند.
 حرف من هم همین است که این بار گذشت کنند و اگر دفعه بعد این بازیکن تخلفی کرد برخورد شدیدی با او داشته باشند.»

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.