۱۷ بهمن‌؛ حضور رئیس‌جمهور یا جهانگیری در همایش “اعتدال”

دبیر علمی همایش اعتدال از برگزاری این همایش در ۱۷ بهمن با حضور احتمالی رئیس‌جمهور خبر داد.
امین قانعی‌راد دبیر علمی دومین همایش ملی اعتدال در نشست‌خبری که صبح امروز در مرکز امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: دومین همایش ملی اعتدال با عنوان “زنان، اعتدال و توسعه” در روز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۷:۳۰ در سازمان اسناد و کتابخانه ملی با حضور شخصیت‌های سیاسی و مقامات دولتی برگزار می‌شود.

وی درباره سخنرانان این همایش گفت: ما امیدواریم که این همایش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان برگزار شود، اما اگر وی در این همایش حضور نیابد، احتمال می‌رود که جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در همایش ملی اعتدال سخنرانی کند.
دبیر علمی همایش ملی اعتدال افزود: ما از شخصیت‌های سیاسی و دولتی برای حضور در همایش دعوت کرده‌ایم و در افتتاحیه این همایش سیدرضا صالحی امیری رئیس کتابخانه ملی و شهیندخت مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در این همایش سخنرانی خواهند کرد و در صورت عدم حضور رئیس‌جمهور پیام وی در همایش قرائت می‌شود.
قانعی‌راد خاطرنشان کرد: ۱۴۰ خلاصه مقاله برای دومین همایش ملی اعتدال به دست ما رسیده که از این تعداد ۱۰۰ مقاله مورد تایید قرار گرفت و ما ۶۳ مقاله با کیفیت را دریافت کردیم؛ این ۶۳ مقاله در قالب پکیج ۴ جلدی به چاپ رسیده و قرار است در روز همایش رونمایی شود.
وی از برگزاری میزگردهایی با عناوین مختلف در حاشیه همایش ملی اعتدال خبر داد و یادآور شد: قرار است در روز همایش ۶ میزگرد با موضوعات مختلفی همچون اعتدال، مطالبات زنان، دین و حقوق شهروندی، اعتدال، کیفیت زندگی روزمره و مسئولیت اجتماعی زنان، الگوهای نظری و تطبیقی در زمینه اعتدال و عدالت جنسیتی، اعتدال و نقش زنان در عرصه‌های مدیریتی و سیاست‌ورزی، اعتدال اشتغال زنان و توسعه اقتصادی و اعتدال و مشارکت زنان در عرصه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری برگزار شود.
دبیر علمی همایش ملی اعتدال در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها و انجمن‌های علمی، نهادهای فعال زنان و بخش عمومی و دولتی در برگزاری دومین همایش ملی اعتدال کمک کردند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.