بودجه چنددوازدهم به مجلس ارائه می شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۵ گفت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته با دولت، بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس دهم موکول شد و به این ترتیب تا زمان تصویب این لایحه، بزنامه پنجم توسعه در مجلس تمدید می شود.

محمدرضا پور ابراهیمی با تشریح جلسه روز دوشنبه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور اظهار داشت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته با دولت تا زمان تصویب برنامه ششم، برنامه پنجم به قوت خود باقی خواهد ماند.
نماینده مردم کرمان در مجلس درباره نحوه رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده نیز گفت: با توجه به این که فرصت کافی برای بررسی این لایحه تا پایان سال وجود ندارد، دولت باید ظرف چند روز آینده لایحه چند دوازدهمی را به مجلس ارایه کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۵ افزود: بر این اساس باید در متن لایحه چند دوازدهمی، حکمی وارد شود که تا زمان تصویب لایحه برنامه ششم توسعه، برنامه پنجم به قوت خود باقی بماند.
پورابراهیمی اظهار داشت: اکنون کمیسیون های تخصصی مجلس در حال جمع بندی پیشنهادات نمایندگان هستند و این پیشنهادات تا ۱۰ روز آینده به کمیسیون تلفیق می رسد، اما عملا تا ۷ اسفند مجلس به خاطر انتخابات تعطیل است.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: بر این اساس برنامه کاری کمیسیون تلفیق بودجه از ۹ اسفند شروع می شود که امیدواریم بررسی لایحه در کمیسیون تا پایان اسفند نهایی شود.
وی گفت: لایحه بودجه از ۱۵ فروردین سال آینده در دستور کار مجلس قرار می گیرد و انتظار می رود تا نیمه اردیبهشت ماه در صحن مجلس نهایی شود.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.