لیبرمن، ترور رهبران مقاومت در غزه را خواستار شد

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی ترور رهبران مقاومت فلسطین در غزه از جمله «اسماعیل هنیه» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را خواستار شد.

به گزارش شبکه خبری فلسطین الیوم، آویگدور لیبرمن در مصاحبه با کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به اظهارات اخیر اسماعیل هنیه درباره حفر تونل ها در مناطق مرزی نوار غزه، خواستار ترور رهبران مقاومت به خصوص هنیه شد.
وی از ارتش رژیم صهیونیستی خواست تا سیاست ترور رهبران مقاومت فلسطین را ازسر بگیرد.
لیبرمن همچنین با انتقاد از کابینه نتانیاهو تاکید کرد که کابینه وی تنها به امر تبلیغات و روابط عمومی مبادرت می کند.
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی استعفای کابینه نتانیاهو را خواستار شد.
اسماعیل هنیه نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه طی سخنانی در خطبه های نماز جمعه خطاب به خانواده های ۷ شهید گردان های القسام که در جریان ترمیم تونل های غزه به شهادت رسیدند، اظهار داشت که آنها با خدای خود عهد شهادت بسته بودند و انگشتان سبابه آنها گواه این واقعیت است.. سرتان را بالا بگیرید و به جوانان خود که سعی در حفظ زندگی شما و نابودی دشمنان تان را داشتند، افتخار کنید.
وی افزود: جوانانی که شب و روز خود را در تاریکی تونل ها به سر می کنند، دنبال آزادی وطن خود و قدس و قبه الصخره هستند و غزه با دستاوردهای خود عملکردی فراتر از حد انتظار ارائه کرده و با مقاومت خود ضعف هایش را برطرف کرده است.
هنیه تصریح کرد ۷ شهیدی که اخیرا در راه آماده سازی استحکامات مقاومت جان خود را از دست دادند، مانند دیگر اهالی غزه حجت را بر امت عربی و اسلامی تمام کردند. وی ملت ها را به وحدت و حرکت به سمت فلسطین و قدس دعوت کرد.
نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خاطر نشان کرد که مبارزان مقاومت عملیات های متعددی مانند عملیات ناحل عوز و اسارت شائول آرون نظامی صهیونیستی اسیر مقاومت در غزه را از طریق تونل ها اجرا کردند و ضمن درگیری از نزدیک با نظامیان صهیونیستی، به پشت خطوط دشم نفوذ کردند و از همین رو، سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که «مبارزان مقاومت عملیات خود را انجام داده و به سلامت به پایگاه های خود بازگشتند.»
وی از تونل‌های مقاومت به عنوان سلاح راهبردی آن یاد کرد که عامل هلاکت نظامیان صهیونیستی می شوند و در جریان نبرد العصف الماکول دستاوردهای بزرگی از طریق آنها به دست آمد.
هنیه همچنین اعلام کرد که تونل ها نقش معجزه آسایی در آزاد سازی ویتنام داشتند، اما دلاورمردان قسام چندین برابر تونل های ویتنام در غزه تونل ساخته اند تا از فلسطین و ملت آن دفاع کنند و این تونل ها را نقطه آغازی در نبرد آزاد سازی قرار دهند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.