دبیر کل حزب موتلفه: اگرائتلاف نکنیم به اصلاح طلبان می بازیم

دبیر کل حزب موتلفه گفت: هر کسی با روحیه گروهی، حزبی و قشری از اصولگرایان به میدان انتخابات بیاید و به ائتلاف اصولگرایان نیندیشد به این معنی است که فرش قرمز جلوی پای اصلاح طلبان پهن کرده است ما اگر انصاف داشته باشیم شاید در مجلس آینده بتوانیم غلبه کنیم در غیر این صورت شکست ما قطعی خواهد بود.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در دومین روز از همایش «عزت ملی» ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در پیروزی انقلاب یک عزت جدید را پیدا کردیم که همه افراد ثمرات آن را لمس می‌کنند.
وی افزود: عزتی که با پیروزی انقلاب نصیب ما شد به دلیل مردم‌، توحید و رهبری بود. در راس همه کلمه توحید قرار گرفته است. ما وقتی که کلمه توحید را بیان می‌کنیم یعنی دارای مکتب هستیم و برای این ایدئولوژی که خدا یکی است فداکاری می‌کنیم.
حبیبی تاکید کرد: ما با تکیه بر کلمه توحید می‌خواهیم بگوییم با تمام قوا در مقابل لیبرال ایستاده ایم. دشمنی غرب و آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایدئولوژیک است و یک عده این موضوع را شوخی گرفته‌اند و خیال می‌کنند اگر ما یک عده دیپلمات خوش صدا را بفرستیم با آمریکا مذاکره کننده مشکل حل می‌شود، در صورتی که این گونه نیست.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: مهمترین حرف دشمن از جمهوری اسلامی ایران به خاطر قدرت ایدئولوژی اسلامی ما است و بارها هم این موضوع را بیان کرده‌اند و انها از اسلامی که فقط در آن نماز و روزه باشد و چیزهای دیگر نباشد ترسی ندارند. آنها از اسلامی که در آن ادعای حکومت است و از اسلامی که از آن جهاد بیرون می‌آید هراس دارند.
حبیبی اضافه کرد: البته گفته‌های من به این معنا نیست که نماز و روزه مهم نیست و فقط جهاد مهم است و نباید چنین احساسی شود. ما اصلا کسی را که به نماز اعتنا نکند انقلابی نمی‌دانیم.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما بر مبنای یک ایدئولوژی مشخص تعریف شده پیروز شد ولی اگر این مکتب نبود پیروز نمی‌شدیم. یعنی اینکه اگر مردم با اتحاد به میدان نمی‌آمدند نمی‌توانستیم پیروز شویم.
این فعال سیاسی اصولگرا اظهار داشت: دشمنان ما در زمان انقلاب با انواع فتنه‌ها و حیله‌ها خواستند مردم را به خانه‌هایشان بفرستند. آقای بازرگان هم بعد از انقلاب می‌گفت که انقلاب تمام شده و مردم باید به خانه‌هایشان بازگردند ولی به اعتقاد ما تازه انقلاب شروع شده بود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: امام (ره) می‌فرمایند: انقلاب ما سه مرحله دارد، اول اسلامی کردن ایران دوم اسلامی کردن جهان و سوم جهانی کردن اسلام و در این زمان است که می‌توانیم بگوییم شرایط را برای حضور امام زمان آماده کرده‌ایم.
حبیبی اضافه کرد: عمده‌ترین تلاش دشمنان ما برای شکستن رهبر و رهبری است. چون آنها فهمیده‌اند حرکت عظیمی که رهبری نشود نتیجه ندارد و مانند حجم عظیمی از آب است که به جای اینکه منفعت داشته باشد سیل می‌شود و تخریب می‌کند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند سال جاری خاطرنشان کرد: شرایط انتخابات سال ۹۴ هیچ شباهتی با انتخابات دوره هشتم و نهم مجلس ندارد. در انتخابات هشتم و نهم مجلس اصولگرا همه با هم رقابت کردند و چون طرف مقابل عددی نبود مجلس اصولگرا تشکیل شد اما انتخابات ۹۴ این گونه نیست.
حبیبی گفت: اصلاح طلبان با آمدن دولت یازدهم جان گرفتند و تصمیم دارند با اعتدالیون ائتلاف کنند.
وی با بیان اینکه ما طعم تلخ تفرق را در انتخابات ۹۲ کشیده‌ایم، تصریح کرد: در آن زمان برخی‌ها گفتند طرف مقابل قدرت آن چنانی ندارد و اصولگرایان با هم رقابت کنند و نتیجه این شد که امروز می‌بینیم.
حبیبی یادآور شد: شرایط امروز انتخابات بسیار خطیرتر از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ است. یک عده خیال می‌کنند چون مهره‌های اصلاح‌طلب تائید نشده‌اند باید خیالمان راحت باشد در صورتی که این خیالی باطل است.
وی گفت: مسلما اصلاح طلبان می‌دانستند کسانی که از آنها سابقه زندان دارد و یا در فتنه ۸۸ حضور داشته است رد صلاحیت خواهد شد و به همین دلیل یک لایه دوم و سوم را هم تشکیل دادند و لایه سوم آنها افرادی هستند که در بین مردم به عنوان اصلاح طلب شناخته نمی‌شوند. قبلا هم در مجلس چنین مواردی را شاهد بوده‌ایم و دیده‌ایم که یک نفر بدون اعلام داشتن گرایش اصلاح طلبی وارد مجلس شده اند و بعدا ادعای اصلاح طلبی کرده‌اند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: از دی ماه سال ۹۲ تحلیل ما در موتلفه این بود که اصولگرایان با توجه به شرایط موجود هیچ راهی جز ائتلاف در سراسر کشور ندارند.
وی افزود: هر کسی با روحیه گروهی، حزبی و قشری از اصولگرایان به میدان انتخابات بیاید و به ائتلاف اصولگرایان نیندیشد به این معنی است که فرش قرمز جلوی پای اصلاح طلبان پهن کرده است ما اگر انصاف داشته باشیم شاید در مجلس آینده بتوانیم غلبه کنیم در غیر این صورت شکست ما قطعی خواهد بود.
حبیبی تاکید کرد: هیچ حزب گروه و یا فردی در اصولگرایی حق ندارد به سرنوشت خودش بیندیشد و اگر اصولگرا است باید سرنوشت اصولگرایی برایش مهم باشد و به آن بیندیشد.
وی خاطرنشان کرد: ما در موتلفه اسلامی ۲۰ نفر موتلفه‌ای را علاوه بر دیگران معرفی کرده‌ایم که اگر هر کدام از ما در فهرست اصولگرایان قرار نگیرند مطمئنا نمی‌مانیم و به نفع اصولگرایان انصراف خواهیم داد. یعنی اگر در تهران لیست بدهند و از موتلفه کسی در آن لیست نباشد باز هم به نفع اصولگرایان کنار خواهیم رفت.
دبیرکل حزب موتلفه گفت: ما در این انتخابات با انگیزه حزبی نیامده‌ایم و انگیزه ما اصولگرایی است و اعتقاد داریم اصولگرایان برای پیروزی در انتخابات باید با هم ائتلاف داشته باشند.
حبیبی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در نظام افزود: برای دشمن هیچ جا برای نفوذ بهتر از مجلس نیست و به اعتقاد من ما با یک صدا و یک فهرست احتمال پیروزی در انتخابات آینده را داریم.
وی خاطرنشان کرد: ما از طرف موتلفه اسلامی قول می‌دهیم اگر در لیست اصولگرایان قرار نگرفتیم انصراف بدهیم ولی متاسفانه برخی‌ها خیلی برای‌ آمدن در صحنه احساس تکلیف می‌کنند این افراد یک بار هم که شده می‌بایست احساس تکلیف نکنند و وارد صحنه نشوند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اصولگرایان در برخی از مناطق و شهرها ده برابر نیاز موجود وارد میدان انتخابات شده‌اند و وظیفه ما و شما این است که با آن‌ها صحبت کنیم و بگوییم به خاطر اصولگرایی احساس تکلیف را کنار بگذارند و از صحنه بیرون بروند.
حبیبی اظهار داشت: آمریکا در گذشته هر کاری که می‌توانست علیه ما انجام داد و اگر هم کاری را انجام نداد به خاطر این بود که نتوانست نه اینکه نخواست.
وی گفت: اگر همین امروز آمریکایی‌ها به این نتیجه برسند که می‌توانند با یک حمله نظامی به هدف پلیدشان که نابودی انقلاب است، برسند درنگ نخواهند کرد. آخرین و پیچیده‌ترین کار آنها جنگ نرم و نفوذ است و کسانی که خیال می‌کنند خصومت ما با آمریکا توهمی است خودشان در توهم هستند. تخاصم ما با آمریکا تخاصم جدی و مبنایی است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: یکی از اقلام جنگ نرم که خطرش از جنگ نظامی هم بیشتر است این است که برخی از بزرگان ما مانند هاشمی حرفهایی را می‌زنند که به نفع انقلاب نیست. همه می دانند انقلاب تا زمانی که رهبری با اقتدار باشند امکان ادامه‌اش وجود دارد.
حبیبی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: شگرد دشمن این است که نیروها را در نقاط مختلف نظام نفوذ بدهد بعد آنها مانند موریانه به جان انقلاب بیفتند و در این زمان است که انقلاب با مشکل جدی روبرو خواهد شد. پس باید بسیار مراقب باشیم.
وی در خاتمه اظهار داشت: من معتقدم خطر نفوذ از جنگ خیلی بدتر است. نفوذ یعنی حق و باطل را چنان در هم بیامیزند که شناخت حق از باطل برای مردم سخت شود و یکی از وظایف اصلی نخبگان و دانشجویان این است که دائما به تعمیق بصیرت عمومی بپردازند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.