انفجار سیلندر هوا در خیابان فلسطین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجاری شدید در محدوده خیابان فلسطین خبر داد.

سیدجلال ملکی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۱۴:۳۰ ظهر امروز چهارشنبه حادثه ریزش آوار در سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان فلسطین جنوبی، خیابان شهید برادران مظفر اعزام کرد.
ملکی با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن موقعیت در فاصله نزدیک به ایستگاه ۴۶، آتش‌نشانان در کوتاهترین زمان ممکن به محل رسیدند، افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشخص شد که گزارش ریزش آوار اشتباه بوده و در محل حادثه انفجار رخ داده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره گفت: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی با یک طبقه زیرزمین بود که عملیات بازسازی بر روی آن در حال انجام بود و در حالی که کارگری مشغول عملیات هوابرشی در زیرزمین بوده ناگهان سیلندرهوا دچار انفجار شده است.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که تمامی شیشه‌های این ساختمان و چند ساختمان مجاور نیز شکسته و بر زمین ریخته بود، گفت: همچنین به چهار خودروی سواری نیز خساراتی وارد شد.
وی درباره خسارات جانی این حادثه نیز گفت: یک خانم که احتمالا عابر پیاده بوده به همراه کارگری که در حال انجام عملیات هوابرش بود دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند. دو نفر از عابران پیاده نیز به شکل سرپایی در محل درمان شدند.
به گفته ملکی آتش‌نشانان دقایقی پیش پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

*عکس تزیینی است*

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.