تجهیز ۱۲ شعبه بانک ملی ایران به باجه ویژه نابینایان

بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمت به اقشار خاص، تاکنون ۱۲ شعبه خود در تهران و شهرستان‌ها را به باجه ویژه نابینایان تجهیز کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۲۳ مهرماه مصادف با روز جهانی نابینایان و عصای سفید است و به همین مناسبت این بانک تاکنون ۱۲ شعبه در نزدیکی مراکز پرتردد این قشر خاص در تهران و شهرستان‌ها از جمله شعبه عارف در تهران، شعبه سمیه در قم، شعبه چهارراه مشیر در شیراز، شعبه کوه‌سنگی در مشهد، شعبه میدان آزادی در سنندج، شعب مرکزی در تبریز، ارومیه و بیرجند و… را به باجه ویژه نابینایان مجهز کرده است.
سامانه خدمات بانکی ویژه نابینایان در شعب مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل، اسپیکر، هدفون و ثبت اثر انگشت فعال است و تکمیل فرم‌های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می‌شود.
شعب تجهیزشده به این سامانه در بانک ملی ایران تمامی خدمات واریز و برداشت شامل واریز نقدی، برداشت وجه از دفترچه و کارت، افتتاح حساب و… را برای نابینایان انجام می‌دهد.
مشتریان نابینای بانک ملی ایران می‌توانند بدون نیاز به همراه، فرم‌های درخواستی خدمات بانکی مثل برداشت و یا واریز وجه را با استفاده از ورودی و خروجی‌های بریل این سامانه تکمیل کرده و فرم تکمیل شده را پرینت و به متصدی بانک برای انجام عملیات، ارائه کنند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.