وزیر ورزش و جوانان: دولت به تنهایی قادر به رفع مسائل جوانان نیست

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه دولت به تنهایی قادر به رفع مسائل جوانان نیست، خواستار بهره گیری از همه ظرفیت ها در این مورد شد.

محمود گودرزی روز شنبه در مراسم رونمایی از بیمه نامه ازدواج جوانان با تاکید بر اینکه بیمه یکی از ظرفیت هایی است که می تواند به رفع مشکلات و مسائل جوانان کمک کند، گفت: ظرفیت بیمه به لحاظ گستردگی در سراسر کشور بسیار مناسب است. 
وی همچنین تاکید بر اینکه با بهره گیری چنین ظرفیت هایی می توان بسیاری از مسائل جوانان را تعدیل کرد، افزود: بیمه ایران که بیمه ای دولتی است، بدون نگاه سودآوری در حوزه جوانان ورود پیدا کرده است. 
گودرزی بیمه نامه ازدواج جوانان شامل آموزش و مشاوره های پیش و حین ازدواج را بسیار خوب است، گفت: مفادی که درخصوص مسائل مادی و کمک هزینه های زندگی در این بیمه نامه در نظر گرفته شده می تواند جوانان را در امر ازدواج یاری کند.
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه آگاهی مردم درخصوص این بیمه نامه بسیار مهم است، گفت: امیدواریم روزی بتوانیم این بیمه نامه را همچون بیمه نامه شخص ثالث بصورت اجباری در اختیار جامعه قرار دهیم.
عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این مراسم یکی از ویژگی های این بیمه نامه را انعطاف پذیربودن آن عنوان کرد و افزود: تمام خانواده های ایرانی با هر توان مالی امکان خریداری این نوع بیمه نامه را خواهند داشت. 
اکبر افتخاری با تاکید بر اینکه از امروز تمام مردم از شعب بیمه ایران امکان خریداری این بیمه نامه را خواهند داشت، گفت: به عنوان فردی که یک حق بیمه ماهیانه ۵۰ هزار تومانی را خریداری کرده، پس از ۲۰ سال می تواند دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بابت هزینه مشاوره های ازدواج، ۱۸ میلیون تومان بابت برگزاری مراسم عقد و عروسی، ۱۸ میلیون تومان برای جهیزیه یا هزینه مسکن و ۱۳ میلیون تومان هنگام تولد نخستین فرزند از بیمه دریافت کند.
وی همچنین افزود: در این بیمه نامه هزینه ای نیز بابت به هم خوردن مراسم ازدواج و ۱۰ میلیون تومان کمک هزینه مهریه پرداخت می شود.
در مراسم رونمایی از بیمه ازدواج جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران بیمه ایران حضور داشتند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.