با حضور رییس‌جمهور؛ خط تولید سمند در سمنان با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد

اولین خط تولیدات ایران خودرو با سرمایه گذاری و مدیریت بخش خصوصی، در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و عمل به سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» با حضور رییس جمهور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس‌ جمهور پس از صدور فرمان افتتاح این مجتمع صنعتی از بخش‌های مختلف آن، بازدید کرد.
خط تولید سمند در سمنان که با تلاش مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو و سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، صبح پنجشنبه و در جریان سفر دکتر روحانی به این استان، با حضور وزیر صنعت معدن تجارت، استاندار سمنان و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو رسما آغاز به کار کرد.
این واحد تولیدی با سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و با همکاری گروه صنعتی ایران خودرو در دو بخش «خدمات فنی-مهندسی» و «سفارش کار» فعال و وارد چرخه اقتصادی، تولیدی و اشتغال کشور شد. با بهره برداری از فاز اول این خط تولید، ۱۵۰ نفر به شکل مستقیم مشغول کار خواهند شد و با راه اندازی فازهای بعدی و تکمیل زنجیره تولید این مجموعه، برای بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
صنایع اتومبیل سازی فردا با سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث شده است.
همچنین با حضور دکتر روحانی عملیات فاز دوم این مجتمع ، برای ساخت سالن های تولید بدنه و رنگ خودرو آغاز شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.