رحمانی فضلی: قطع ۷۵ درصد درآمدها از وابستگی به نفت، افتخار نظام است

وزیر کشور قطع ۷۵ درصد درآمدهای کشور از وابستگی به نفت را جزو افتخارات انقلاب اسلامی دانست و گفت: با تلاش، جدیت و پشتکار جوانان برومند این مرز و بوم، ایران اسلامی به سوی تعالی و استقلال در زمینه های مختلف گام برمی دارد.

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در جمع علمای اهل سنت استان کرمانشاه و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع پاوه، کثرت اقوام و ادیان را نقطه قوت نظام اسلامی دانست و افزود: سال‌های متمادی اقوام ایرانی با باورهای مختلف در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی می کنند و این موجب حیرت دشمنان شده است.
وی تفرقه را خواست دشمنان دانست و گفت: باید با وحدت بین مذاهب و اقوام، امنیت و اقتدار کشور را زیر لوای رهبری حفظ و تقویت کنیم.
رحمانی فضلی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی هیچ گاه در برابر زورگویی و زیاده خواهی دنیای استکبار سر تعظیم فرود نمی آورند.
وی موفقیت جوانان و دانشمندان ایران اسلامی را در عرصه های علمی، آموزشی، هسته ای و نظامی یادآور شد و گفت: دوستان و دشمنان ما معتقدند که ایران از امن ترین کشورهای دنیاست و می تواند نقش مهمی در امنیت منطقه داشته باشد.
وزیر کشور با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در ۲۶ مرداد سال ۵۸ و تبعیت مردم پاوه از امام و رهبری برای مقابله با دشمنان سرسپرده گفت: رشادت و فداکاری مردم این دیار از کشور اسلامی‌مان در آن روزهای سخت و دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.
وی تفاوت حکومت اسلامی را با حکومت های مادی‌گرا که هویت انسانی را هدف قرار داده‌اند، دعوت به عشق، وحدت، مهربانی و خداجویی دانست و گفت: باید اسلام را که دین محبت و نوع‌دوستی است به درستی به جهانیان نشان داد.
بر اساس این گزارش به نقل از وزارت کشور، وزیر کشور با اشاره به اثرات مخرب تفکرات انحرافی نظیر داعش و گروه‌های تندرو که اسلام را ستیزه جو و دین خشونت معرفی می کنند، افزود: این فکر و حرکت آنان موجب اسلام هراسی در دنیا می شود.
وی تصریح کرد: وظیفه و رسالت ما به عنوان مسلمان در قبال این حرکت گروه‌های انحرافی و تندرو این است که با عطوفت، وحدت و مهربانی چهره واقعی اسلام را به نمایش بگذاریم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.