گوشی هواوی آنر ۸ پرو چه فرقی با آنر ۸ دارد؟

هوآوی یکی از بهترین گوشی‌های سطح بالای سال‌های اخیر خود را راهی بازار کرد.

شما با «آنر ۸ پرو» شاهد یک پرچم‌دار تمام‌عیار (البته به‌صورت غیررسمی) مانند پی ۱۰ هستید که با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۶ گیگ رم می‌تواند توانایی‌های خارق‌العاده‌ای از خود به‌عنوان گوشی اندرویدی نشان دهد.
آنر ۸ را ۵.۲ اینچی ساخته‌اند درحالی‌که مدل پرو را ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل ساخته‌اند. درواقع از فول اچ دی به QHD مهاجرت کرده است و شاهد ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ هستیم که در آنر ۸ این رقم ۴۲۳ppi است.
از سوی دیگر پردازنده آنر ۸ از نوع kirin ۹۵۰ است که ۲.۳ گیگاهرتز سرعت می‌دهد اما مدل ۹۶۰ با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز در آنر ۸ پرو نصب‌شده که ۳۰ درصد قوی‌تر از آنر ۸ است.
حافظه داخلی تعریف‌شده در آنر ۸ حدود ۳۲ گیگ و در آنر ۸ پرو ۶۴ گیگ است که رم ۶ گیگ در مدل پرو در کنار باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت قدرت فوق العاده ای به گوشی جدید هوآوی می‌دهد.
دوربین اصلی دو دوربینه تعریف‌شده و از سوی دیگر دوربین سلفی f/۲.۴ قوی‌تر از مدل آنر ۸ شده است.
اما برای کسانی که به قیمت فکر می‌کنند باید گفته شود که آنر ۸ به قیمت ۳۱۹ پوند عرضه‌شده اما قرار است آنر ۸ پرو به قیمت ۴۷۵ پوند عرضه شود.

نکات قابل‌طرح در پایان به شرح زیر است:
آنر ۸ پرو بزرگتر و سنگین‌تر از آنر ۸ طراحی‌شده است اما آنر ۸ پرو ظریف‌تر شده است / پردازنده سریعتر، رم بالاتر، نمایشگر شفاف‌تر و حافظه داخلی بیشتر را در آنر ۸ پرو می‌توان دید / باتری نیز در آنر ۸ بزرگ‌تر شده و دوربین سلفی بهتری را شاهد هستیم.
هوآوی

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.