سیدجلال حسینی: هنوز قهرمان نشده‌ایم/ الریان به اندازه کل لیگ برتر سرمایه‌گذاری کرده است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این باشگاه باید در مقابل جریان‌های علیه تیم اعتراض کند.

سیدجلال حسینی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: ما از همان دقایق ابتدای بازی نمایش خوبی را به اجرا گذاشتیم و توانستیم چند فرصت خوب گلزنی روی دروازه‌ حریف خلق کنیم. استحقاق کسب این پیروزی را داشتیم و خوشحال هستیم که توانستیم باز هم هواداران‌مان را خوشحال کنیم.
او درباره این که پیکانی‌ها معتقد بودند به خاطر صدور بیانیه از سوی پرسپولیسی‌ها در این دیدار شکست خورده‌اند، گفت‌: نمی دانم که این مسائل از کجا نشات می‌گیرد و چرا باید مطرح شوند؟ در طول فصل بارها و بارها علیه تیم ما موضع‌گیری شد و باشگاه ما باید هر چه‌ بیشتر به این جریانات اعتراض کند. ما با استحقاق کامل در دیدار با پیکان به پیروزی رسیدیم و کسی نمی‌تواند این پیروزی و قهرمانی ما را لوث کند.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که جریانی نمی‌خواهد اجازه دهد پرسپولیس قهرمان شود، گفت‌: همه چیز متاسفانه علیه تیم ما است. سال گذشته پرسپولیس می‌توانست قهرمان شود، اما اجازه ندادند. زمان علی دایی هم در خاطرم هست که تیم ما به راحتی قهرمانی را از دست داد ولی این بار این اجازه را نمی‌دهیم که این اتفاق رخ دهد و همانطور که گفتم باشگاه باید در برابر جریان‌های علیه تیم اعتراض کند. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این قهرمانی را به روح "هادی نوروزی" کاپیتان سابق پرسپولیس تقدیم کنیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا شما تیم‌تان را قهرمان می دانید گفت‌: اشتباه نکنید. ما هنوز قهرمان نشده‌ایم و باید در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز هم به پیروزی برسیم. مطمئنا در تبریز بازی ساده‌ای پیش روی ما نخواهد بود.
حسینی درباره عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم، گفت‌: تیم‌ ‌ملی در مقابل دو بازی سخت و حساس مقابل تیم‌هایی که سرمایه‌گذاری کلانی کرده بودند با دست خالی رفت و پیروز شد. فکر می‌کنم که هنر کارلوس کی‌روش کمک زیادی به پیروزی ما کرد. کادرفنی با برنامه‌ریزی درستی که انجام داد توانست تیم را در این دیدار آماده و توانستیم در این بازی‌ها به پیروزی برسیم. البته هنوز هم تا صعود به جام جهانی فاصله داریم و باید بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم برابر ازبکستان به روند خوب خودمان نیز ادامه‌ دهیم.
او در ادامه‌ همچنین درباره این که در دو دیدار اخیر تیم‌ ‌ملی از سوی کادرفنی در ترکیب تیم قرار نگرفت هم، گفت‌: به‌ هر حال بازیکنان جوان و خوبی در تیم‌ ‌ملی هم پست من هستند من هم برای آنها رقیب سرسختی خواهم بود. کادرفنی تیم‌ ‌ملی تصمیم گرفت در این دو بازی این نفرات برای تیم بازی کنند که انصافا هم عملکرد خوبی داشتند. یادم می‌آید که روزی در زمین های خاکی فوتبال بازی می‌کردم و آرزو داشتم که بتوانم برای تیم‌ ‌ملی کشورم بازی کنم. در حال‌ حاضر هم ۱۰۸ بازی ملی در کارنامه دارم و فکر می‌کنم که جوانان هم دوست دارند برای تیم‌ ‌ملی کشورشان بازی کنند. به‌ هر حال من به تصمیم کادرفنی احترام می گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم که اگر دوباره به تیم‌ ‌ملی دعوت شدم در ترکیب تیم قرار بگیرم. همان طور که گفتم من رقیب سرسختی برای مدافعان جوان تیم خواهم بود.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه‌ درباره دیدار روز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان قطر هم، گفت‌: بازی فوق‌العاده‌ سختی پیش روی ما است. بنابراین از هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و با حمایتشان به پیروزی تیم کمک کنند. آنها در دیدار صنعت نفت آبادان حق ورود به ورزشگاه را نداشتند و دیدید که ما هم نتوانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم که در دیدار برابر الریان به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. الریان تیمی است که شاید به اندازه کل لیگ برتر فوتبال ایران سرمایه‌گذاری کرده است، بنابراین کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.