گوچی ؛ شاید اولین اقای گل ایرانی تاریخ در اروپا

بازیکنانی مثل علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان و… روزهای زیبا و پرافتخاری را برای فوتبال کشورمان رقم زدند و امروز نوبت به بازیکنان مستعد و با انگیزه‌ای مثل رضا قوچان نژاد، سردار آزمون و… رسیده است.

به گزارش از ایران ورزشی ، سردار آزمون روزهای موفقی را در روسیه سپری می‌کند و موفق شده دروازه تیم‌های بزرگی را در ترکیب تیم روسی‌اش باز کند و این امیدواری وجود دارد که بار دیگر شاهد حضور لژیونر خوبی از کشورمان در تیم‌های مطرح اروپایی باشیم.
از طرف دیگر رضا قوچان نژاد با حضور موفق در فوتبال اروپا این فرصت را دارد که یک رکورد دیگر و یک افتخار دیگر به کارنامه خود  اضافه کند. گوچی بعد از حضور در هلند در ماه‌های اخیر بهترین عملکردش را به نمایش گذاشته و توانسته در فوتبال هلند بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد. او در ۱۲ مسابقه اخیری که به میدان رفته توانسته برای هیرنفین ۱۰ گل به ثمر برساند و رکورد خوبی از خود بجا بگذارد.هرچند این عملکرد قوچان نژاد تیمش را در شرایط خوبی قرار داده است اما مهم تر از شرایط هیرنفین، افتخاری است که شاید قوچان نژاد به عنوان اولین لژیونر ایران بتواند به ثبت برساند.
این مهاجم ملی‌پوش  تنها دو گل با صدرنشین گلزنان لیگ هلند فاصله دارد و با روند خوبی که در پیش گرفته، این انتظار وجود دارد که در هفته‌های آینده این فاصله را از بین ببرد و بتواند به عنوان آقای گلی لیگ هلند دست پیدا کند که در این صورت قوچان نژاد اولین بازیکن کشورمان خواهد بود که توانسته در لیگی اروپایی به آقای گلی برسد. جای این افتخار و رکورد در کارنامه فوتبال ایران خالی است و گوچی در آستانه ثبت این افتخار قرار گرفته است که امیدواریم با ادامه این روند خود خیلی زود شاهد صدرنشینی قوچان نژاد در میان گلزنان لیگ اردی ویژه هلند باشیم.
قوچان نژاد با روندی که طی سال‌های گذشته داشته به خوبی نشان داده که توانایی بالای در گلزنی دارد و می‌تواند باز هم دروازه حریفان را بازکند و به این رکورد دست پیدا کند.این افتخار برای سال‌ها در کارنامه او و فوتبال ایران ماندگار خواهد بود.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.