افزایش تعداد تیم‌های لیگ جهانی والیبال

کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال برای افزایش بازاریابی در این رشته ورزشی تصویب کرد که سطح یک لیگ جهانی از سال ۲۰۱۸ با حضور ۱۶ تیم برگزار شود.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، نخستین نشست کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال روز گذشته در مقر فدراسیون جهانی والیبال در لوزان سوئیس برگزار شد و محمدرضا داورزنی سرپرست فدراسیون والیبال ایران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی که یکی از اعضای کمیته مالی نیز محسوب می‌شود، در این نشست حضور داشت.
کمیته مالی فدراسیون والیبال در نشست خود تصویب کرد که سطح یک لیگ جهانی والیبال از سال ۲۰۱۸ با حضور ۱۶ تیم برگزار شود تا با افزایش بازاریابی، امکان قرار گرفتن والیبال به ورزش دوم جهان بعد از فوتبال، فراهم شود.
ژاپن، چین، استرالیا و کره جنوبی از جمله کشورهای پیشهادی فدراسیون جهانی والیبال برای قرار گرفتن در رقابت های سطح یک لیگ جهانی است تا از سال ۲۰۱۸ دور مقدماتی این رقابت‌ها در ۶ هفته پیگیری شود.
بررسی گزارش‌های مالی سال ۲۰۱۶، تجید نظر سیاست‌های گذشته و تدوین سیاست‌های جدید در مقررات مالی فدراسیون جهانی والیبال از دیگر محورهای نشست کمیته مالی فدراسیون جهانی والیبال بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.