زلاتان: یونایتد باید در تابستان خریدهای زیادی کند

زلاتان ابراهیموویچ خواستار خرج کلان از سوی یونایتد در تابستان شد و عنوان کرد ژوزه مورینیو نهایت توانش را برای موفقیت تیم به کار بسته است.

به گزارش دیلی‌میل، بعد از عملکرد ضعیف شیاطین سرخ در لیگ برتر انتقادهای زیادی از این تیم شده است. با این حال زلاتان ابراهیموویچ بهترین گلزن شیاطین سرخ معتقد است یونایتد برای رقابت در سطح اول باید خریدهای زیادی داشته باشد.
او درباره این موضوع و حمایت از مورینیو گفت: من فکر می‌کنم مربی تیم به طور کامل بهترین عملکرد را در مجموعه داشته است. او ۲۰۰ درصد توانایی از بازیکنان بیرون آورده است. به نظر من ما از نظر مربی کاملا شرایط خوبی داریم ولی از نظر توانایی‌های فردی افت کرده‌ایم و به اندازه رتبه نخست جدول خوب نبودیم. مورینیو همچنان ذهنیت برنده دارد. او دوست ندارد تیم شکست بخورد. من مورینیو را دوست دارم چون اگر بد باشید به روی شما نگاه می‌کنید و می‌گوید چه بازیکن مزخرفی هستید. من چنین مربی‌ای را دوست دارم که با من صادق باشد. او نظارتش را به خوبی به شما می‌گوید و شرایط را به خوبی مدیریت می‌کند.
زلاتان ابراهیموویچ در پایان گفت: متاسفانه در یک سری از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و باید برنده می‌شدیم. به نظر من تنها راه حل برای ما این است که در تابستان خریدهای زیادی داشته باشیم و با این خریدهای خوب به شرایط خوبی برسیم. نباید پنجره نقل و انتقالات تابستانی را از دست بدهیم. باید تیم به خوبی تقویت شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.