راموس: رئال مادرید همیشه آماده استقبال از بازیکنانی مانند گریزمان است

کاپیتان کهکشانی‌ها بر شایعات حاکی از احتمال انتقال مهاجم فرانسوی تیم همشهری به سانتیاگو برنابئو دامن زد.

سرخیو راموس اعتراف کرد که کهکشانی‌ها به جذب آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید امیدوار هستند.
راموس در شبی که مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید با گلش، رئال را در حسرت کسب پیروزی خانگی در مادرید گذاشت، اعتراف کرد که او را را مهاجمی تراز اول می‌داند که سفیدپوشان مادرید به جذب وی تمایل دارند.
کاپیتان رئال در پایان بازی شب گذشته (شنبه) تیمش برابر اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو گفت: ببینیم چه می‌شود. جذب چنین بازیکنانی پرسروصدا خواهد شد. گریزمان بازیکن فوق‌العاده‌ای است و  از چند سال پیش توانایی‌هایش را ثابت کرده است. درهای رئال مادرید همیشه به روی بازیکنان بزرگی مانند او باز است.
آینده زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید دیگر سوژه داغ این روزهای رسانه‌های اسپانیایی است که البته راموس از توضیح درباره‌اش خودداری کرد.
او تأکید کرد: من گزینه مناسبی برای اظهارنظر درباره آینده مربی تیم نیستم. در پایان فصل جام‌هایی که کسب می‌‌کنیم همه چیز را تعیین خواهند کرد.
ال‌کلاسیکو و دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن‌مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چالش‌های سخت پیش روی رئال مادرید در هفته‌های پیش رو هستند. راموس راجع به آنها عنوان کرد: ال‌کلاسیکو برای ما حکم یک فینال را دارد درست مانند دیگر بازی‌هایی که ما از الان تا پایان فصل داریم. برای قهرمانی باید همه این بازی‌ها را ببریم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.