داد و ستد ۴۷۸ میلیون اوراق بهادار در فرابورس ایران

امروز در فرابورس ضمن معامله بیش از ۴۷۸ میلیون اوراق بهادار، بالاترین ارزش معاملات فرابورس در نماد اسناد خزانه اسلامی “اخزا۲” رقم خورد.

بازار فرابورس با خرید و فروش ۴۷۸ میلیون ورقه بهادار در ۴۱ هزار و ۲۷۶ نوبت به ارزش یک هزار و ۸۱۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال به کار خود پایان داد. 
قاسم ایران به همراه ذوب آهن اصفهان و توسعه و عمران کرمان بیشترین افزایش قیمت سهم را داشت در حالی که سهام شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر و بیمه سامان با بالاترین کاهش قیمت مواجه شد.
در معاملات امروز یکشنبه ۱۹۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا۲" معامله شد و به این ترتیب این نماد به لحاظ ارزش معاملات در صدر نمادهای فرابورسی قرار گرفت.
همچنین قیمت اسناد خزانه اسلامی در نماد "اخزا۱" به ۹۷۷ هزار و ۲۷۹ ریال رسید. 

بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز در بازار سهام با داد وستد ۸۹ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در نماد بانک دی اتفاق افتاد. همچنین شاخص آیفکس در ساعت ابتدای معاملاتی امروز همانند ۱۱ واحد رشد کرد اما در نهایت با رشد ۳ واحدی به ۸۰۵ واحد رسید.
در بازار اول ۱۰۴ میلیون و ۷۴۰ هزار سهم به ارزش ۳۵۹ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال خرید و فروش شد و ۲۵۱ میلیون و ۹۳۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۶۶۷ میلیارد ریال در بازار دوم معامله شد. نماد شرکت‌های بانک دی، ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بود و اوراق تسهیلات مسکن در محدوده ۸۵۰ تا ۸۸۰ هزار ریال معامله شد.
صندوق زمبین و ساختمان مسکن شمال غرب با معامله ۷۰۰ هزار سهم بالاترین حجم معاملات صندوق‌های قابل معامله را به خود اختصاص داد.

 امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار پس از ارائه اطلاعات پیش بینی و نماد معاملاتی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق زمین و ساختمان نسیم پس از برگزاری مجمع صندوق و انتشار تصمیمات مجمع مذکور در سایت رسمی کدال بودیم و نماد معاملاتی شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران جهت برگزاری مجامع عمومی فوق العاده و عادی سالانه صاحبان سهام در روز سه شنبه، در پایان معاملات امروز متوقف شد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.