علاقمندی ایرباس به روابط ایران و اتحادیه اروپا

مدیر عامل شرکت هواپیماسازی ایرباس، گفت: می‌خواهیم سهمی در برقراری روابط اقتصادی ایران با کشورهای اتحادیه اروپا داشته باشیم.

توماس آندرس  گفت: ایرباس یک شرکت کاملا اروپایی با شراکت با آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیاست. دکتر توماس آندرس گفت: فروش هواپیما، آموزش خلبانان، کمک در نگهداری هواپیما، مدرن‌سازی سیستم هدایت پرواز، همگی مسایل مهمی هستند، اما دید ما بلندمدت است.

وی تاکید کرد : هدف ما تشویق جوانان به فعالیت در زمینه هوانوردی است و توجه خود را ما بر همکاری‌های اجتماعی و توسعه توانمندی جوانان متمرکز شده است.
وی افزود: بنابر این ایرباس و ATR تنها برای فروش هواپیما اینجا نیستند بلکه هدف ما ایجاد رابطه‌ای پرثمر و پایدار است و بعد از لغو تحریم‌ها ، تامین مالی را پیش رو داریم که برای آن راه حل‌هایی داریم. بنابراین، این، نقطه شروع ایجاد رابطه‌ای مستحکم و پرثمر با ایران، ایران ایر و سایر شرکت‌هاست.

این مدیر آلمانی که در رشته اقتصاد، علوم سیاسی و تاریخ در دانشگاه بن و دانشگاه کالیفرنیا تحصیل کرده، از سال۱۹۹۱ به صنعت هوافضای آلمان پیوسته است. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ رییس انجمن صنعت هوافضای آلمان بوده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.