علی دایی تلفنی از مربیان تیم ملی قدردانی کرد

مربیان تیم ملی در تمرین تیم صبا شرکت کردند و علی دایی نیز از آقاجانیان و همراهانش به همین دلیل قدردانی کرد.

پس از حضور مربیان تیم ملی در تمرینات تیمهای راه آهن، سایپا، ملوان، تراکتورسازی، استقلال خوزستان و نفت امروز مربیان تیم ملی در تمرین تیم صبا به عنوان یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر حاضر شدند.

مارکار آقاجانیان و دن گاسپار امروز با حضور در تمرین صبا ضمن گفت‌وگو با اعضای کادر فنی این تیم از نزدیک وضعیت بازیکنان این تیم را مورد بررسی قرار دادند.

آقاجانیان و گاسپار با بهزاد غلامپور و محمد دایی درباره وضعیت بازیکنان این تیم به صحبت پرداختند. علی دایی که به دلیل سرماخوردگی شدید و جلوگیری از ابتلای بازیکنان به ویروس آنفلونزا در تمرینات امروز حاضر نشده بود در تماس تلفنی تشکر و قدردانی خود را از حضور مربیان تیم ملی در تمرین صبا ابلاغ کرد.

کشوری فرد – مدیرعامل باشگاه صبا پس از اطلاع از حضور مربیان تیم ملی در تمرین این تیم، در سالن محل تمرین حاضر شد و با مربیان تیم ملی به گفتگو پرداخت. او با قدردانی از کادر فنی تیم ملی از حمایت همه جانبه باشگاهش از تیم ملی و سرمربی تیم ملی خبر داد و گفت: موفقیت تیم ملی، موفقیت فوتبال ایران است و باشگاه صبا فارغ از آنکه بازیکنی در تیم ملی داشته باشد یا خیر به طور کامل از تیم ملی و کی‌روش حمایت می‌کند.

دن گاسپار نیز خطاب به مدیرعامل باشگاه صبا، گفت: کادر فنی تیم ملی به دلیل تجربیات گرانبهای علی دایی در داخل ایران و همینطور باشگاههای مطرح اروپایی احترام زیادی برای سرمربی صبا قائل است. دایی سابقه بسیار روشنی در فوتبال دارد و به دلیل تجربیات ارزشمندش از سال‌ها حضور در تیم‌های بزرگ اروپایی بهتر می‌تواند راجع به مشکلات و راههای پیشرفت فوتبال ایران اظهار نظر کند. دایی اکنون نیز یک مربی موفق است و ما به عنوان اعضای کادر فنی احترام زیادی برای ایشان قائل هستیم.

بازیکنان صبا نیز در ابتدای تمرین با استقبال از مربیان تیم ملی لحظاتی با آقاجانیان و گاسپار به صحبت پرداختند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.