افزایش عمر باتری و سرعت دستگاه اندرویدی با یک توصیه ساده

اگر از کاربران اندروید هستید و از عمر باتری یا سرعت دستگاه خود راضی نیستید این مطلب را از دست ندهید، یک راهنمای ساده برای افزایش سرعت دستگاه و کاهش مصرف باتری آن به طرز قابل توجه در ادامه مطلب وجود دارد که دوستش خواهید داشت،

برنامه فیس بوک و پیام رسان (مسنجر) آن معمولا روی اکثر دستگاه های اندرویدی به صورت پیشفرض نصب شده است. برخی کاربران اما خود این دو برنامه را نصب می کنند. اگر از این دسته کاربران هستید باید بگوییم مشکل همینجاست، همین ۲ برنامه.
در تحقیقی که یک نویسنده وبلاگ اندرویدی انجام داده و نتایجش را در ادامه خواهیم دید، عنوان کرده است که برنامه فیس بوک و پیام رسان آن می توانند ۲۰% مصرف باتری بیشتر و ۱۵% عملکرد ضعیف تر را سبب شوند، به عبارت دیگر با حذف این دو برنامه تا ۲۰% در مصرف باتری صرفه جویی و برنامه ها تا ۱۵% سریع تر اجرا خواهند شد.

این تست روی الجی جی ۴ انجام شده است و نتایج بر اساس این دستگاه است. پس از این در تجربه شخصی ما پایش وضعیت دستگاه اندرویدی خود متوجه شدیم که این دو برنامه حتی اگر از آنها استفاده نکنید هم استفاده انرژی زیادی دارند و در پس زمینه فعال هستند. این موضوع سبب می شود دستگاه شما نتواتد به حالت Sleep عمیق تری فرو برود و مصرف باتری را زیاد می کند. 
اگر این دو برنامه را دارید، آن ها را حذف یا غیر فعال کنید و سپس تجربه خود را با ما در میان بگذارید. گفتنی است برنامه فیس بوک و پیام‌رسان آن روی آیفون هم پر مصرف بوده و حذف آن ها تاثیر مشابه اما با درصد کمتری خواهد داشت.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.