آمادگی بانک ملی برای توسعه همکاری‌ها با دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی، از آمادگی این بانک برای همکاری با طرح‌های توسعه‌ای این دانشگاه به ویژه در حوزه توسعه استارت‌آپ‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین‌زاده در دیدار با دکتر محمد طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این که این بانک از بدو تاسیس دانشگاه آزاد در کنار آن بوده و بسیاری از ساختمان‌ها و طرح‌های توسعه این دانشگاه با حمایت بانک ملی ایران عملیاتی شده است، اظهار کرد: تسهیلات بانک به اعضای دانشگاه آزاد نیز همواره در جریان بوده و امیدواریم این همکاری بیش از پیش ادامه یابد.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تشکیل یک کارگروه ویژه مشترک میان بانک و دانشگاه آزاد برای حل مسائل پیش رو، گفت: شبکه گسترده بانک در خدمت علم و دانش کشور به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است و امیدواریم در دوره مدیریت جدید این همکاری‌ها بیشتر شود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به سابقه همکاری طولانی‌مدت با بانک ملی ایران، به لزوم توسعه این همکاری‌ها اشاره کرد و گفت: ما علاقه‌مندیم با رویکردی نوآورانه نسبت به مشارکت و توسعه همکاری‌ها اقدام کنیم.
طهرانچی با بیان این که سامانه «بله» بانک ملی ایران ابزار بسیار مناسبی برای استفاده از ظرفیت شبکه گسترده دانشگاه آزاد و ارائه خدمات مالی به اعضای این شبکه است، افزود: آماده‌ایم که خدمات آموزشی نیز در حوزه‌های مختلف به بانک ملی ایران ارائه کنیم.
وی اظهار کرد: ما بانک ملی ایران را کارگزار، شریک و همکار خود در حوزه مالی می‌دانیم و می‌خواهیم از این ظرفیت برای حفظ و افزایش ارزش دارایی‌هایمان استفاده کنیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.