ترفندهایی برای شادتر شدن عید دیدنی

معمولاچند روزی که از ایام عید می‌گذرد دید و بازدیدها تکراری می‌شود و دیگر آن جذابیت‌های هفته اول عید را ندارد؛ اما برای اینکه این رسم با همان شادی روزهای اول برای شما برپا باشد و خاطره خوشی از عید برای شما و اطرافیانتان بماند، کافی است تنها با چند راهکار ساده این رکود را از بین ببرید.

۱. از منزل تا پارک
اگر به خانه فامیلی رفته‌اید و آن‌ها هم قرار است که بازدید شما را پس بدهند محل برگزاری مهمانی‌تان را از خانه به نزدیکترین پارک اطرافتان تغییر دهید، تا هم با دیدن مناظر دلتان باز شود و هم کودکان بتوانند از فضای سبز یا فضای بازی پارک استفاده کنند؛ مطمئن باشید با این ترفند خاطره خوشی به وجود می آورید که تا مدت‌ها در ذهن همه خواهد ماند.

۲. بازی‌های قدیمی
اگر رفتن به پارک یا فضای سبز برای شما مقدور نیست، کافی است با چند بازی قدیمی یا ساده مثل هفت‌سنگ، برج هیجان، مار پله و… سر میهمان‌هایتان را گرم کنید. این‌گونه سکوتی که معمولا به خاطر نداشتن حرف تازه در میهمانی‌های عید برقرار می‌شود را به راحتی می‌شکنید و لبخند و نشاط را به میهمانان خود عیدی می‌دهید.

۳. مکان‌هایی که تا به حال ندیده‌اید
در هر شهرستان و شهری مکان‌های تاریخی و دیدنی زیادی وجود دارد که ممکن است تا به حال به آن‌جا نرفته باشید، با مهمان‌های‌تان هماهنگ کنید تا بعد از عید دیدنی از شما برنامه دیگری نداشته باشند و بتوانید با هم به این مکان‌ها سری بزنید. حتی اگر این مکان‌ها در روستاهای اطراف و با فاصله کم از شما باشند می‌توانید با یک سفر کوتاه یکی، دو ساعته اوقات خوب و فراموش نشدنی را برای خانواده و میهمانان‌تان به یادگار بگذارید.

 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.