سوت داوری «محسن قهرمانی» یکشنبه برای آخرین بار به صدا در خواهد آمد

محسن قهرمانی، داور بین‌المللی کشورمان روز یکشنبه برای آخرین بار قضاوت یک دیدار فوتبالی را بر عهده خواهد‌ داشت.

کمتر کسی فکرش را می‌کرد، داوری که با ایستادن در برابر سختی‌ها و حرف‌های ناروای بسیار، عزمش را برای بازگشت به عرصه قضاوت جزم کرده ‌بود، حالا و به شکلی ناگهانی تصمیم به خداحافظی از دنیای داوری بگیرد.

قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز – استقلال تهران، آخرین دیداری است که می‌توان محسن قهرمانی را در آن به عنوان قاضی میدان دید، داوری مشهدی که از آخرین بازمانده‌های نسل طلایی بود که یکی یکی از قضاوت دور شدند. نسلی که امروز فقط محسن ترکی و رضا سخندان را به عنوان آخرین بازمانده‌ها دارد و محسن فریمانی، کامرانی‌فر و حالا محسن قهرمانی از قطار قضاوت پیاده شدند.

او در این باره و پس از اعلام تصمیمش مبنی بر خداحافظی از دنیای قضاوت، در فضای مجازی از پرداختن به امور اجرایی ورزش گفته و تصریح کرده ‌است: از همان ابتدا قصدم بازگشت به داوری نبود. نه اینکه نتوانم، بلکه به واسطه اینکه دلم رنجیده و شکسته بود. با گذشت روزها، با تشویق عزیزانم برگشتم و داوری کردم تا مخالفانم بدانند، بی‌گناه بودم. خدا را شاکرم که خواستم و زیر سایه حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) آنچه می‌خواستم شد. امیدوارم با دعای خیر دوستان و زیر سایه ولی‌نعمت‌مان، در کار اجرایی موفق باشم.

قهرمانی همچنین از جامعه ورزشی خراسان بابت همراهی تشکر کرد و افزود: از این محبت اشک شوق ریختم و خدا را شکر که در غم و شادی کنارم بودید. 

این داور بین‌المللی فوتبال کشورمان جهت بیان برخی ناگفته‌ها وعده حضور در برنامه‌ای تلویزیونی را داده ‌است، وعده‌ای که باید ببینیم چه زمانی محقق می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.