تنها خودرو ۵ ستاره بازار کدام است؟

طبق ارزیابی صورت‌ گرفته از وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی فروردین ماه امسال دناپلاس توربو اتوماتیک تنها خودروی پنج ستاره این ارزیابی بوده است و پایین‌ترین سطح کیفیت‌ها دو ستاره بوده است.

براساس گزارش ارزیابی صورت گرفته از خودروهای تولیدی اولین ماه از سال جاری خودروسازان داخلی توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، در سطح قیمتی ۱ تنها به خودرو تیگو ۷ مدیران‌خودرو پرداخته شده که توانسته است سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

در سطح قیمتی ۲، دو خودرو هایما S۷ و SWM G۰۱ F چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌ و خودروهای جک S۵، جک S۳ تیگو ۵، آریزو ۵ و SWM G۰۱ سه ستاره‌ای شده‌اند.

در این سطح قیمتی، MVM X۳۳ S و آریزو۵ مدیران خودرو تنها محصولات دو ستاره کیفی گزارش‌های ارزیابی کیفیت سواری‌های تولیدی فروردین ماه سال ۱۴۰۰ است.

در گروه قیمتی ۴ در میان خودروهای سواری تولیدی نخستیم ماه سال جاری، همچنان در صدر جدول دناپلاس توربو اتوماتیک با پنج ستاره کیفی قرار گرفته است و پس از آن دناپلاس و پژو ۲۰۷ موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده‌اند.

همچنین در سطح قیمتی ۴، محصولات پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دنا، رانا، سورن (ایران‌خودرو تبریز)، پژو پارس اتوماتیک (تولید ایران‌خودرو کرمانشاه)، پژو پارس (ایران‌خودرو فارس، تهران، کرمانشاه، خراسان و مازندران) و سمند تبریز توانسته‌اند سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.

در نهایت نیز در سطح قیمتی ۵، خودرو کوییک (سایپا) چهار ستاره کیفی و پس از آن کوییک R (پارس‌خودرو)، تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس (سایپا) و ساینا (پارس خودرو) همگی در رده خودروهای با سطح کیفیت سه ستاره کیفی قرار گرفته‌اند که در این محصولات ثبات کیفی چند ماه پایانی سال گذشته حفظ شده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.