اعتصاب رادوشویچ پس از پایان اعتصاب گل‌محمدی

سرمربی تیم پرسپولیس که پس از دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن مصاحبه با دوربین‌های صداوسیما را تحریم کرده بود، امروز با یکی دوربین‌های صداوسیما گفت‌وگو کرد.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز ( چهارشنبه) در نوبت بعد از ظهر از ساعت ۱۸ در حضور خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های خبری در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

*یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس قبل از آغاز تمرین به میان اصحاب رسانه آمد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

*تصمیم مسئولان سازمان لیگ مبنی بر انجام دیدار سوپر جام بین پرسپولیس و تراکتور در تاریخ ۳۰ خرداد یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس را حسابی عصبانی کرده بود.

*داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس با خبرنگاران و عکاسان حاضر در محل تمرین به شوخی و گفت‌وگو پرداخت.

*تمرین با صحبت‌های کوتاه یحیی گل‌محمدی برای بازیکنان آغاز و در ادامه کار تاکتیکی زیر نظر حمید مطهری دنبال شد. نکات تاکتیکی با جدیت خاصی توسط دستیار گل‌محمدی به بازیکنان گوشزد شد و کار در دروازه‌های کوچک بخش بعدی تمرین بود.

*یحیی گل‌محمدی به همراه آنالیزروهای تیم مهرداد خانبان و محمد عسگری دور زمین به صورت نرم دویدند.

*بوژیدار رادوشویچ، دروازبان کروات پرسپولیس که به علت عدم پرداخت مطالبات خود از سوی باشگاه امروز با حالت اعتصاب در تمرین حاضر نشده بود به اجبار و با تصمیم کادرفنی دو تن از دروازه‌بان امیدهای پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی حضور داشتند و زیر نظر فنایی به تمرین پرداختند.

*محمدحسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین غایب بودند.

*یحیی گل‌محمدی که پس از صحبت‌های تنی چند از مجریان صداوسیما که علیه پرسپولیس مصاحبه با دوربین‌های صداوسیما را تحریم کرده بود، ظاهراً با برطرف شدن مشکلات امروز در حضور دوربین صداوسیما پاسخگوی سؤال خبرنگار این رسانه بود و به اعتصاب خود پایان داد.

*با تصمیم کادر فنی پرسپولیس پس از یک ساعت از گذشت تمرین خبرنگاران ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.