وضعیت آب و هوا در نیمه خرداد ماه

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی ۲ روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در نوار ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی 2 روز آینده در برخی مناطق استان‌های واقع در نوار ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود، برای روز شنبه در ارتفاعات نوار شمالی کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه در ارتفاعات گیلان و مازندران و روز دوشنبه در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

همچنین در جنوب غرب و نوار شرقی کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر وزش باد شدید رخ خواهد داد که در برخی مناطق موجب خیزش گرد وخاک خواهد شد.

در سایر مناطق کشور در روز‌های آینده آسمان صاف و آفتابی است. در ۵ روز آینده در شرق کشور و در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد وخاک پیش بینی می‌شود.

در روز دوشنبه و سه شنبه با عبور امواج تراز میانی جو در شمال استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد وبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

دریای خزر امروز و مناطق شمالی و مرکزی خلیج فارس و شرق عمان در سه روز آینده مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین دمای تهران ۳۹درجه و کم‌ترین آن ۲۴ درجه خواهد بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.