تکذیب شایعه قطع برق در زمان مناظره

شرکت توانیر از آماده باش کامل صنعت برق در ایام انتخابات ریاست جمهوری و به خصوص در ساعات برگزاری مناظره کاندیداهای کشور خبر داد.

طبق اعلام توانیر، در حال حاضر علاوه بر آمادگی کامل نیروگاه ها و شبکه های انتقال و توزیع برای تأمین برق پایدار در زمان برگزاری مناظره های انتخابات به دلیل حساسیت، ‌ بیش از ۳۰۰ اکیپ عملیاتی، امدادی و برق رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی سراسر کشور مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق مشترکان اقدام کنند.

شایعات مطرح شده مبنی بر قطع برق در زمان مناظره ها توسط شرکت توانیر تکذیب شد و طبق اعلام صنعت برق این مطلب کاملا خلاف واقع و به دور از اخلاق مداری است. اساسا صنعت برق یک صنعت زیربنایی و خدمت رسان است و به دور از سیاست زدگی با تمام توان فارغ از جریانات سیاسی برق مشترکان کشور را تأمین می کند.

امسال به دلیل افزایش بی سابقه ۲۰درصدی مصرف برق، محدودیت هایی برای تأمین  برق به وجود آمده است اما تمام تلاش  این صنعت جلوگیری از اعمال هرگونه محدودیت در بخش های مختلف بوده و همراهی مشترکان در مدیریت مصرف که با روش های ساده قابل انجام است، نقش بسزایی در استمرار و پایداری تأمین برق مشترکان دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.