استراماچونی در اینستاگرام رقیب پیدا کرد +عکس

هواداران ترابزون اسپور در صفحه اینستاگرام الکساندر سورلوت از رکورد سه میلیون و پانصد هزار کامنت برای این بازیکن عبور کردند.

الکساندر سورلوت زمانی که در کریستال پالاس حضور داشت با قراردادی قرضی از تیم انگلیسی به ترابزون اسپور ترکیه پیوست و فصل ۲۰-۲۰۱۹ را در این تیم پشت سر گذاشت‌.

این مهاجم نروژی در طول حضور خود در ترابزون اسپور طی ۴۹ مسابقه ۳۴ گل برای این تیم به ثمر رساند که باعث شد او به موثرترین بازیکن این تیم تبدیل شود. سورلوت همچنین با این آمار رکورد بیشترین تعداد گلزنی طی یک فصل در ترابزون اسپور که در اختیار اسطوره این باشگاه یعنی شواتا آرولاادزه با ۲۹ گل بود را جا به جا کرد‌.

پس از پایان دوره قرضی الکساندر سورلوت در ترابزون اسپور، کریستال پالاس او را با ۲۰ میلیون یورو به لایپزیش فروخت. او در آلمان طی ۲۹ بازی تنها ۵ گل به ثمر رساند و نتوانست درخشش دوران حضور در سوپر لیگ ترکیه را برای لایپزیش نیز تکرار کند.

در فصلی که مهاجم نروژی درخشش خیره کننده ای در ترکیب ترابزون اسپور داشت این تیم نهایتاً در رده دوم جدول قرار گرفت و تنها با چهار امتیاز کمتر نسبت به استانبول باشاک شهیر در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند. با این حال اوضاع باشگاه ترکیه ای در فصل ۲۱-۲۰۲۰ کاملاً متفاوت پیش رفت و آن ها در کل فصل تنها ۵۰ گل به ثمر رساندند و نهایتاً در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند. همچنین تنها یک بازیکن این تیم از تعداد ۱۰ گل زده عبور کرد.

همه این مسائل باعث شد که هواداران ترابزون اسپور صفحه اینستاگرام الکساندر سورلوت را هدف کامنت های خود قرار دهند. درواقع آنها خواهان بازگشت ستاره نروژی به تیم شان هستند و نکته حیرت انگیز اینکه تعداد کامنت های آخرین پست  این بازیکن از مرز سه میلیون و پانصد هزار عبور کرده است. همه این اتفاقات درست زمانی رخ داد که سورلوت یک عکس با پیراهن تیم ملی نروژ را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و پس از آن مورد هدف این کامنت ها قرار گرفت.

برای بیان درست تر بزرگی این تعداد کامنت می توان لیونل مسی را مثال زد؛ تعداد کمی از پست های اینستاگرام این فوق ستاره آرژانتینی بیش از ۱۰۰ هزار کامنت به خود می بیند.

این اتفاقات از سوی خود الکساندر سورلوت بی جواب نماند و در توئیتر خود نوشت: “من از عشق و حمایت شما قدردانی می کنم اما لطفاً تماس و ارسال پیام را متوقف کنید.این زندگی من را بسیار پرتنش می کند. کافی است.”

این اتفاق در حالی برای مهاجم نروژی و از سوی هواداران ترابزون اسپور رخ داده که پیش از این در فوتبال خودمان نیز شاهد چنین اتفاقی حتی با ابعاد بزرگتر بوده ایم؛ جایی که بعد از جدایی آندره آ استراماچونی از استقلال تا به اینجا بیش از ۹ میلیون کامنت زیر تنها پست اینستاگرامی او قابل مشاهده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.