پیش‌بینی قیمت سکه در هفته آینده/ حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان شد

بررسی روند بازار سکه، از کاهش حباب سکه به دلیل تعطیلات چند روز اخیر حکایت دارد.

در حال حاضر در بازار هر قطعه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۹۱۷ هزار تومان، سکه بهار آزادی ۱۱ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۶ میلیون و ۸۲ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان است.
اما در شرایطی این قیمت‌ها در بازار سکه دیده می‌شود که در آخرین روزهای کاری بازار، قیمت‌ها روندی صعودی به خود گرفته بود و حتی سکه امامی در بازه‌ای از زمان، مرز ۱۲ میلیون تومان را رد کرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر حباب سکه امامی ۵۱۴ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۵۳ هزار تومان، حباب نیم‌سکه ۳۸۱ هزار تومان، حباب ربع‌سکه ۹۵۷ هزار تومان و حباب سکه گرمی ۹۰۳ هزار تومان است.
محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفته است؛ طی روزهای اخیر علاوه بر اونس جهانی طلا، نرخ ارز در داخل هم در پی تعطیلی بازارها تغییراتی نداشت، اما کاهش معاملات و دادوستدها حباب سکه را کاهش داد. در حقیقت حباب سکه که در روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته جاری تا محدوده ۸۰۰ هزار تومان هم رسیده بود، اما این چند روز تعطیل اخیر باعث شد که حباب سکه تخلیه شود.
وی درباره روند قیمت‌ها در بازار سکه در روزهای آینده عنوان کرده است؛ با توجه به این‌که هفته‌ای که گذشت، اکثرا تعطیل بوده است، اظهارنظری دقیقی در رابطه با سمت و سوی قیمت‌ها نمی‌توان داشت. در هر صورت که از فردا (شنبه) علیرغم اینکه همچنان بازار تعطیل است، اما یک‌سری معاملات آغاز خواهد شد و قیمت‌های می‌تواند بیانگر وضعیت قیمت‌ها باشد.
دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.