پول قایدی نرسید؛ استقلال به مشکل خورد/ یک شکایت سنگین دیگر در انتظار استقلال؟

نقل انتقالات باشگاه استقلال به کندی پیش می‌رود و یکی از دلایل آن عدم رسیدن پول فروش قایدی است که البته بخشی از آن قرار است به استراماچونی داده شود.

استقلالی‌ها هنوز پول رضایت نامه قایدی را از باشگاه الاهلی امارات دریافت نکرده اند و گفته می‌شود قرار است این اتفاق طی روزهای آینده رخ دهد. فرهاد مجیدی در واکنش به اتفاقات اخیر باشگاه گفته بود هنوز پول قایدی نرسیده و کار نقل و انتقالات استقلال به کندی پیش می‌رود.

قرار است بخش عمده ای از پول انتقال قایدی به استراماچونی داده شود تا استقلال از خطر کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی فرار کند. قاعدتاً بخش دیگری از این پول هم باید به دیاباته و میلیچ پرداخته شود که گفته می‌شود بسیار سنگین است.

دیاباته قبلا از استقلال شکایت کرده و هیچ بعید نیست که میلیچ هم این کار را انجام دهد. با تمام این اوصاف استقلالی ها همچنان منتظر رسیدن پول ترانسفر قایدی هستند تا کم کم تیم خود را برای بازی با الهلال ببندند. هر چند که در مجموع نمی توان به نقل و انتقالات و خریدهای این تیم نمره قبولی داد و حتی اگر بپذیریم فرشید اسماعیلی بماند و لوسیانو پریرا هم استقلالی شود، باز هم این تیم مشکلات زیادی خواهد داشت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.