بازیکنی که گل‌محمدی رد کرد استقلالی شد/ دو بازیکن مطرح به یحیی پیشنهاد شد

یحیی گل محمدی زمانی که پیشنهاد خرید این دو بازیکن را شنید مدعی شد بازیکنانی بهتر از این دو در اختیار دارد و یک گزینه دیگر در لیست او قرار دارد.

زبیر نیک نفس و صالح حردانی دو بازیکن فولاد خوزستان به یحیی گل محمدی پیشنهاد شدند اما سرمربی پرسپولیس نپذیرفت و این بازیکنان از سرخپوشان پایتخت دور شدند. این دو بازیکن مؤثر فولاد خوزستان جزو گزینه های فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی بودند.

زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فولاد که نمایش‌های درخشانی در این تیم داشت، با عقد قراردادی ۲ ساله به استقلال پیوست.

او بلافاصله مصاحبه کرد و گفت: «با وریا غفوری که دوست قدیمی و خانوادگی من است صحبت کردم. با رشید مظاهری، ارسلان مطهری و خیلی دیگر از بچه ها که دوستان من هستند صحبت کردم و به من مشاوره‌های خوبی دادند. خیلی خوشحالم. در مقاطعی قبلا به این انتقال نزدیک بودم که نشد اما الان خداراشکر توانستم با استقلال به توافق برسم. از هیات مدیره، مدیرعامل، فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می‌کنم که کمک کردند این انتقال انجام شود.»

برخلاف زبیر نیک نفس، دیگر بازیکن فولاد صالح حردانی ملی پوش تصمیم دیگر گرفت قراردادش را با تیم خوزستانی تمدید کرد. او در این رابطه گفت: «فوتبالم را به فولاد مدیونم و خوشحالم که در خانه خودم بازی می‌کنم. آقای گرشاسبی پدرانه صحبت‌های من را شنید و حضور ایشان و آقا عبدالله باعث شد که همچنان در فولاد ادامه بدهم و امیدوارم که امسال با همدلی و البته حمایت هواداران بتوانیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم و باعث شادی مردم خوزستان شویم.»

حردانی در نیمه دوم دیدار با تیم ملی سوریه جانشین جعفر سلمانی در سمت چپ خط دفاعی شد و توانست عملکرد خوبی هم ارائه دهد. این مدافع راست جوان روی تک گل ارزشمند علیرضا جهانبخش نیز نقش داشت و جایگاه خود در تیم ملی را مستحکم کرد.

یحیی گل محمدی اما زمانی که پیشنهاد خرید زبیر نیک نفس و صالح حردانی را شنید مدعی شد بازیکنانی بهتر از این دو در اختیار دارد و رضا اسدی را می‌خواهد.

سرمربی پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی تیمش سیامک نعمتی و مهدی شیری را دارد که هر دو از تجربه کافی برخوردارند و شاید او حق داشت قید خرید صالح حردانی را بزند.

از طرفی دیگر از نظر یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس رضا اسدی هافبک دفاعی بهتری نسبت به زیبر نیک نفس بود و بالاخره هم خریداری شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.