نویسندگان ایرانی رکورد گینس را شکستند

نویسندگان ایرانی با امضای همزمان کتاب مهربانی‌های عصر کرونا که چندی پیش توسط شرکت نورث استار ساکسس به صورت جهانی منتشر شد با هماهنگی این شرکت رکورد گینس را شکستند تا همزمان با شکسته شدن رکورد اقای گل ایران بار دیگر نام ایرانیان در گینس ثبت شود.

بهار سلاحورزی پژوهشگر و مؤلف همکار کتاب مهربانی‌های عصر کرونا گفت: کتاب مهربانی‌های عصر کرونا روز چهارشنبه دهم شهریور (یک سپتامبر) با هماهنگی شرکت نورث استار ساکسس و با نظارت سازمان بین المللی گینس به صورت همزمان توسط ۱۵۰ مؤلف همکار این کتاب در سراسر دنیا به صورت آنلاین، امضا و رکورد گینس شکسته شد.

این روزنامه نگار که تألیفی یکی از فصول این کتاب را به عهده داشت افزود: ما توانستیم با کار گروهی کرونا را به فرصتی برای ثبت نام ایران در جهان تبدیل کنیم چرا که مهربانی در هر برهه‌ای از زمان، به ویژه در شرایط سخت و دشوار کرونا فضیلتی است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به همزمانی این رکوردشکنی با شکسته شدن رکورد آقای گل جهان گفت: امیدواریم ثبت این اقدام فرهنگی ایرانیان در گینس، همانند رکورد علی داعی نقشی ماندگار و تاثیر گذار در جهان داشته باشد.

کتاب Covid Acts of Kindness یا مهربانی‌های عصر کرونا توسط دپارتمان انتشارات شرکت نورث استار ساکسس متعلق به دکتر شهاب اناری به زبان انگلیسی و با صد و هشتاد و چهار مؤلف همکار از سراسر دنیا چندی پیش به طور بین‌المللی چاپ و منتشر شد و در حال حاضر در سایت آمازون در سراسر دنیا در دسترس است.

این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های الهام بخش از مهربانی‌ها و اقدامات انسان دوستانه مردم دنیا در دوران سخت کرونا است.

این اثر با ارزش، برگی از تاریخ را ثبت کرده که سال‌ها به یادگار خواهد ماند و اینکه در دوران کرونا بر مردم دنیا چه گذشته و در این برهه دشوار چه از خود گذشتگی‌ها، مهربانی‌ها و جان فشانی‌ها کرده‌اند، را به نسل‌های آینده یادآوری خواهد کرد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.