آخرین خبر از گلکسی s22: کولاک سامسونگ با این شارژر سریع!

سرعت باورنکردنی شارژ در مدل جدید سامسونگ مشتاقان این برند گوشی سازی را در انتظار نگه داشته است.

گلکسی اس20 اولترا سال گذشته با شارژ سیمی 45 واتی عرضه شد؛ اما سامسونگ امسال با S21 Ultra سرعت شارژ را به 25 وات کاهش داد. با این حال، طبق آخرین شایعات، کمپانی بزرگ کره ای سال آینده سرعت شارژ شدن S22 Ultra را به سرعت های قبلی تغییر می‌دهد.

شایعات حوالی Galaxy S22 Ultraصحت دارد؟

در حالی که منبع اعلام کننده اطلاعات فاش نکرده است که آیا S22 Ultra همراه با آداپتور 45 وات عرضه می شود یا خیر ، به احتمال زیاد برای داشتن شارژینگ به این سرعت مجبور خواهید بود پول بیشتری پس انداز کنید. همچنین مشخص نیست که آیا سایر مدل های موجود در خط تولید S22 هم از شارژ 45 واتی پشتیبانی می‌کنند یا مانند مدل های قبلی خود تا 25 وات ظرفیت سرعت شارژ دارد.

در مورد ظرفیت باتری ، گواهینامه های 3C نشان می دهد که نسخه Plus دارای یک سلول 4500 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت است، در حالی که نسخه Ultra دارای یک باتری 5000 میلی آمپری است.

تاریخ انتشار  Samsung Galaxy S22

درباره تاریخ عرضه Samsung Galaxy S22 اطلاعات کمی در دست است، اما انتظار می رود سامسونگ برنامه ای مشابه برنامه های 2021 را دنبال کند. به احتمال زیاد محصول جدید را در اواسط ژانویه رونمایی خواهد کرد.

البته این صرفا یک پیش بینی است و به این معنی نیست که در ژانویه 2022 شاهد سری Samsung Galaxy S22 خواهیم بود! هیچ تضمینی وجود ندارد و ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد به طور پیش فرض، تاریخ معمول عرضه خود در فوریه یا مارس را در پیش بگیرد.


دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.