ستاره میلان در دوراهی پی اس جی و رئال

فرانک کسیه پی اس جی و رئال را خواهان خود می بیند و ژانویه باید در مورد مقصد بعدی خود تصمیم گیری کند.

فرانک کسیه آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می کند و اگرچه این باشگاه علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این بازیکن دارد اما گزارش ها حاکی از آن است که دو طرف به توافق با یکدیگر بر سر این مسئله اصلاً نزدیک نیستند؛ در واقع به نظر می‌رسد که میلان قادر نیست حقوق درخواستی این هافبک ساحل عاجی را بپردازد و همین موضوع کسیه را در آستانه جدایی از روسونری قرار داده است.

از طرف دیگر عملکرد فرانک کسیه در ترکیب میلان طی دو سال اخیر بسیار خوب بوده و قطعاً این موضوع باعث خواهد شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ برای جذب این بازیکن دست به کار شوند؛ به خصوص اینکه او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و تنها بحث حقوق او مطرح است.

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، رئال مادرید یکی از باشگاه های علاقمند به کسیه است و به دقت او را زیر نظر دارد ولی در این راه البته رقیب برزگی چون پی اس جی را نیز مقابل خود می بیند.

رئال که تابستان امسال داوید آلابا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کرد، قصد دارد همین برنامه را روی آنتونیو رودیگر مدافع چلسی و فرانک کسیه پیاده کند. به اینها باید کیلیان امباپه را هم اضافه کرد.

کسیه خصوصیاتی شبیه به کاسیمیرو دارد که سال هاست در رئال بدون ذخیره مطمئن بازی می کند. ستاره ساحل عاجی ۵۵ میلیون یورو ارزش دارد ولی به عنوان بازیکن آزاد و قیمت صفر می تواند راهی رئال یا هر تیم دیگری شود.

او دستمزد ۶.۵ میلیون یورویی میلان را رد کرده و رئال می داند که باید دستمزدی بالاتر را به او پیشنهاد بدهد. در ایتالیا معتقدند در حال حاضر پی اس جی شانس بیشتری نسبت به رئال برای جذب کسیه دارد و به فاصله کمتر از دو ماه تا انتقالات زمستانی، در تلاش است تا او را برای امضای قرارداد متقاعد کند. باید توجه داشت که کسیه طبق قانون، از ژانویه مشکلی برای مذاکره با سایر تیم ها ندارد.

زمستان کیلیان امباپه می تواند قراردادش با رئال را امضا کند و پی اس جی هم با جذب کسیه می تواند رئال را در این جبهه شکست دهد. به نظر باید منتظر زمستانی جذاب ار از گذشته باشیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.