هشدار منتظری درباره سرمایه‌گذاری در بازار رمز‌ارها/ کمیته رسیدگی به وضعیت بورس تشکیل شد

دادستان کل کشور از تشکیل کمیته مشترک رسیدگی به وضعیت بورس خبر داد.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره دستور رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به تخلفات بورس گفت: کمیته مشترکی برای رسیدگی به موضوع بورس با هماهنگی سازمان بازرسی کل کشور در حال شکل گیری است تا در چارچوب مقررات، تکالیف و وظایف قانونی بصورت مشترک کار را انجام خواهیم داد و امیدوارم تا ظرف زمان معینی کار را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: دولت سیزدهم برای رفع مشکل بورس اهتمام دارد و بطور قطع می‌توانیم با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و مسئولانی که جدیدا در سازمان بورس مشغول به فعالیت شدند، نسبت به گذشته بررسی‌های لازم را انجام دهیم و با کسانی که احتمالا مرتکب تخلف شده‌اند برخورد کنیم.

دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی درباره ساماندهی به وضعیت رمزارزها اظهارداشت: متاسفانه امروز رمزارزها موجب آسیب شده است و عده ای از مردم به دلیل عدم توجه به عواقب آن دچار مشکل می‌شوند و احیانا توسط افراد کلاهبردار به دام می‌افتند.

وی با اشاره به پرونده کریپتولند افزود: درباره رمزارزها مکاتباتی با بانک مرکزی و مجلس انجام دادیم تا وضعیت رمز ارزها را برای مردم مشخص کنند.

مردم فعلا در رمزارزها سرمایه گذاری نکنند

منتظری تاکید و توصیه کرد: مردم تا زمانی که تکلیف رمز ارز به موجب قانون و از منظر قانونی مشخص نشده، وارد سرمایه‌گذاری در این حوزه نشوند زیرا بسیاری از مردم که در این معرکه وارد شدند، دچار مشکل شدند.

وی خاطرنشان کرد: هم سرمایه مردم از بین می‌رود و از سویی دیگر هم پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی تشکیل می‌شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.