مادر زهرا چخماقی شایعات را تکذیب کرد/ پیام گزارشگر ۲۰:۳۰ از بیمارستان برای مردم

فریده فرخی نژاد مدرس گویندگی و مادر زهرا چخماقی، درباره آخرین وضعیت سلامتی این گزارشگر تلویزیون گفت: خوشبختانه دخترم بحران را پشت سر گذاشته و از کما خارج شده و رو به بهبودی است. او امروز با ماژیک بر روی کاغذ متنی را نوشت و از همه مردمی که برایش دعا کرده بودند تشکر و قدردانی کرد.

فریده فرخی‌نژاد با اعلام این خبر که زهرا چخماقی در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه است اظهار داشت: خوشبختانه سطح هوشیاری، وضعیت تنفس و ضربان قلب دخترم مناسب است و احتمالا تا دو سه روز آینده لوله‌های تنفسی را از دهان و بینی او جدا می‌کنند.

فرخی‌نژاد علت احتمالی بیماری دخترش را گرفتگی‌های ریز عروق در ناحیه ریه خواند و گفت: مشکل زهرا با سردرد و تنگی نفس شروع شد و در حالی که او را به بیمارستان منتقل می‌کردیم از هوش رفت. در این چند روز شایعات مختلفی درباره بیماری او مطرح شد که هیچ کدام درست نیست.

وی ضمن قدردانی از مردم گفت: از همه بزرگوارانی که با دعای خیرشان موجب رفع خطر شدند تشکر می کنم. خوشبختانه لطف خدا و عنایات حضرت فاطمه سلام الله علیها، شامل حال زهرا شد.

زهرا چخماقی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و گزارشگر بخش خبری بیست و سی از شامگاه پنج شنبه ۲۵ آذر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.