استقلال به دنبال رکودشکنی در هفته دوازدهم لیگ برتر!

استقلال می‌تواند در هفته دوازدهم لیگ برتر ایران سه رکورد پرسپولیس را بشکند.

استقلال تا اینجای لیگ نمایش خوبی داشته و اگر با همین روند جلو برود قهرمانی برای شاگردان مجیدی دور از دسترس نیست.این تیم هم در خط حمله کوبنده ظاهر شده و هم در خط دفاعی با پذیرش تنها دو گل استحکام کافی را از خود نشان داده است. خصوصیاتی که در فصول گذشته در پرسپولیس شاهد بودیم حالا در استقلال بروز پیدا کرده و همین عامل خوشحالی هواداران این تیم را در پی داشته است. استقلال اما در هفته دوازدهم می‌تواند سه رکورد تاریخی پرسپولیس را بشکند.

رکورد امتیاز

رکورد بیشترین امتیازدر ۱۲ هفته ابتدایی متعلق به پرسپولیس است که در لیگ هفدهم ۲۷ امتیاز را دشت کرده بود.استقلال فعلا ۲۵ امتیازی است و با پیروزی در بازی مقابل فولاد می‌تواند این رکورد پرسپولیس را بشکند.

رکورد کمترین گل خورده

تا هفته دوازدهم پرسپولیس در لیگ شانزدهم با سه گل خورده بهترین رکورد ادوار لیگ برتر را داشت. این رکورد توسط استقلال تهدید می‌شود و چنانچه دروازه این تیم در بازی مقابل فولاد بسته بماند آبی پوشان آن را از پرسپولیس خواهند گرفت.

رکورد بیشترین تفاضل گل

در لیگ هفدهم پرسپولیس تا پایان هفته دوازدهم با تفاضل گل +۱۵ رکورددار لیگ برتر بود.استقلال هم اکنون با تفاضل گل+۱۴ شرایط خوبی از این حیث دارد که در صورت رسیدن به پیروزی مقابل فولاد با اختلاف ۲ گل این رکورد را نیز از پرسپولیس خواهد گرفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.