شکایت اوساگونا از قرمز‌ها؛ پرسپولیس می‌توانند بازیکن بخرد؟

درحالی که نگرانی هایی برای هواداران پرسپولیس به وجود آمده است اما خبردار شدیم پنجره نقل و انتقالات این باشگاه دوباره بسته نخواهد شد.

به تازگی خبری منتشر شد مبنی براینکه با توجه به شکایت کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای سابق سرخ‌پوشان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شده است.

ظاهرا در زمان عقد قرارداد این بازیکن با پرسپولیس بندی در قراردادش وجود داشته که طبق آن باشگاه باید ۳۰ هزار دلار هم به عنوان حق ایجنت به کارگزار این بازیکن پرداخت می‌کرد.  پس از دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فرد، مدیران زیر بار پرداخت این مبلغ به مدیربرنامه‌های اوساگونا نرفتند تا او علیه این باشگاه به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.

مسئولان کمیته وضعیت پس از طرح این شکایت از اوساگونا و مدیربرنامه‌هایش درخواست کردند برخی نواقص این پرونده رفع شود. پس از این درخواست بازیکن نیجریه‌ای ضمن معرفی نماینده‌اش در کشورمان، وکالت‌نامه‌ای را تنظیم کرده و همراه با قرارداد خود با ایجنت بلژیکی‌اش و همچنین مجوز این مدیربرنامه‌ به ایران ایمیل می‌کند تا از این طریق نواقص موجود در پرونده رفع شود.

درادامه کمیته وضعیت به نماینده اوساگونا در کشورمان اعلام کرد صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد و در صورتی که وی خواستار تجدیدنظر درباره حکم است باید با پرداخت سه درصد اصل مبلغ، پرونده را در کمیته استیناف پیگیری کند به همین دلیل مدیربرنامه‌های اوساگونا تصمیم به شکایت از طریق فیفا گرفت.

در همین ارتباط شنیدیم این پرونده اوساگونا درحال حاضر باشگاه پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. چرا؟ باشگاه پرسپولیس نسبت به این موضوع خیالش راحت است چرا که پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رفته است. روال کمیته انضباطی فیفا هم این است که ۴۵ روز به باشگاه برای پرداخت بدهی (۹۶ هزاردلاری) مهلت می‌دهد.

به عبارت ساده تر پرسپولیسی‌ها مطمئن هستند پنجره بازشده نقل و انتقالات پرسپولیس فعلا بسته نمی‌شود. بنابراین صدری و دوستان تصمیم گرفته اند تا زمان رسیدن نامه هشدار کمیته انضباطی فیفا و در مهلت مقرر بدهی ۹۶ هزار دلاری اوساگونا را پرداخت کنند!

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.