میزان فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد

شکوه‌فر، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان: بیش از ۷۰ درصد سهام دو باشگاه در فرابورس به فروش رفت.

بنیامین شکوه‌فر درخصوص اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: در پایان ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان افتخار این را داشت که با تلاش‌های شبانه‌روزی و در مسیر ارتقای فعالیت‌ها در حوزه‌های ورزشی و جوانان فعالیت کند.

وی افزود: نتیجه این تلاش‌ها منجر به چند دستاورد مهم بود که می‌توان به بارزترین آن یعنی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد. با همکاری و تلاش مسئولین بخش حقوقی وزارتخانه خوشبختانه این اتفاق افتاد و بیش از ۷۰ درصد سهام دو باشگاه در فرابورس به فروش رفت.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین درخصوص مستندسازی املاک متعددی که در بخش ورزش و جوانان وجود داشت، با پیگیری‌های صورت گرفته ده‌ها ملک دارای سند تک برگی شد و امیدواریم همین روند در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

شکوه‌فر خاطرنشان کرد: بحث راه‌اندازی دیوان ورزشی یکی از موضوعاتی بود که امروز درحال پیگیری آن هستیم و امیدواریم که سال آینده عملی و بسیاری از مباحث دعاوی ورزشی در داخل کشور حل شود. هماهنگی نیز با قوه قضاییه برای راه‌اندازی شورای حل اختلاف ورزشی داشتیم که قرار بود در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ این شورای حل اختلاف راه اندازی شود که به دلیل برخی از مشکلات افتتاح آن به عید فطر سال ۱۴۰۱ موکول شد.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم که در سال جدید برای مجموعه ورزش و جوانان کشور اتفاقات خوبی رقم بزنیم. ما در سال جدید، ۶ رویداد بزرگ را در سطح آسیا و جهان در پیش داریم که امیدوار هستیم با تلاش همه مجموعه و دست‌اندرکاران شاهد موفقیت ورزشکارانمان در همه حوزه‌ها باشیم. در حوزه عملکرد استان‌ها دو مناسبت بزرگ یعنی هفته تربیت‌بدنی و دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم. در هفته تربیت بدنی بیش از ۷ هزار رویداد فرهنگی و ورزشی توسط استان‌ها برگزار شد. در دهه فجر بیش از ۱۷ هزار افتتاح پروژه و برگزاری رویدادهای مختلف را داشتیم که نسبت به سنوات قبل بی‌سابقه بود و رشد ۱۵۰ درصدی را داشتیم.

شکوه‌فر ادامه داد: یک حرکت منسجم توسط استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم در سال آینده با قوت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر ادامه داشته باشد. خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ با چند رویداد بزرگ بین المللی مواجه است که نیاز به دعای خیر ملت دارد که از بتوانیم از این رویدادها سربلند بیرون بیاییم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.