گل‌محمدی: داوری دربی به سمتی بود که پرسپولیس برنده نشود/ مزاحمت‌ ایجاد می‌کنند تا قهرمان نشویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاقات دیدار تیمش مقابل استقلال واکنش نشان داد و معتقد است داوری به شکلی بود که اجازه ندهند تیمش برنده شود.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت سال جدید و نوروز ۱۴۰۱ با رسانه باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام داد که در ابتدا اظهار داشت: سال گذشته، به طور کلی سال سختی بود، اما موفقیت‌های خوبی هم داشتیم و توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم، در سوپر جام قهرمان شویم و از این جهت سال خوبی بود.

وی ادامه داد: همه می‌دانید چقدر سختی کشیدیم و از شروع فصل، چقدر مشکلات داشتیم، اما در مجموع در فصل جدید که پر فراز و نشیب بود، بچه‌ها همه تلاش خود را کردند و زحمت کشیدند. همه ما با جان و دل کار کردیم و سعی کردیم هواداران را خوشحال کنیم. با این حال یک سری عوامل و مزاحمت‌ها وجود دارد که اجازه ندهند این تیم قهرمان شود، اما قول می‌دهم بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم.

«ما به پشتیبانی هواداران احتیاج داریم و دلگرمی بازیکنان ما، فقط آنها هستند و امیدوارم با درایت و هوشمندی هواداران، فصل را به خوبی به پایان ببریم». گل‌محمدی با بیان این جمله گفت: وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید، فقط باید یک هدف داشته باشید و آن هم قهرمانی است و باید برای گرفتن جام تلاش کرد. ما زحمت می‌کشیم، پر فشار تمرین می‌کنیم و خسته نمی‌شویم، اما هستند کسانی که چوب لای چرخ تیم بگذارند. این فصل و فصل قبل هم این افراد زیاد بودند و هستند و سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم، اما هیچ وقت پا پس نکشیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود و باید مسیر و راهی که در پیش گرفتیم را با کمک هواداران ادامه بدهیم. سختی و مشکلات زیاد است، اما قطعاً با کنار هم بودن، می‌توانیم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بازی‌های ما با حضور هواداران انجام شود و همیشه حضور آنها انگیزه مضاعفی به تیم ما و بازیکنان می‌دهد. همه جای دنیا هم بازی‌ها با حضور تماشاگران است و حضور آنها خیلی برای ما و بازیکنان تأثیر گذار است و انگیزه ما را بیشتر می‌کند. بیشترین ضرر را در این شرایط کرونا، پرسپولیس داشته، چون در ایران و آسیا، پر هوادارترین بودیم و به همین دلیل شور و هیجان بازیکنان در نبود آنها کمتر است. برای همه هواداران در شرایط کرونا، آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دستورات بهداشتی را رعایت کنند تا مقابل بیماری را بگیریم و اگر بازی‌ها نیز با حضور تماشاگر شد، مسائل بهداشتی را رعایت کنند. آرزوی من این است، ادامه لیگ با حضور هواداران باشد و این می‌تواند انگیزه مضاعفی برای همه ما باشد.

گل‌محمدی که در بازی با استقلال از کنار زمین اخراج شده بود و پس از آن هم واکنشی به اتفاقات بازی نداشت در خصوص دربی گفت: هدف اصلی ما در دربی، بردن بود. با این حال همه بازیکنان و مجموعه تیم به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردیم. از نظر فنی، عملکرد خوبی داشتیم، اما اتفاقاتی در آن بازی رخ داد که تمام صحنه‌ها را بررسی کردم و روند داوری و سوت‌ها، به سمتی بود که اجازه ندهند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت‌ها بی موقع بود و فشار ما روی حریف را می‌گرفت و خیلی در این موضوع اذیت شدیم. اگر یک قضاوت معمولی و عادی در دربی وجود داشت، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما تمرکز همه ما را به هم زد.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیمش برای قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم، اظهار داشت: هفت بازی مانده و ما هنوز شانس برای قهرمان شدن داریم و نباید کوتاه بیاییم. این هفت بازی می‌تواند در روند قهرمانی ما تأثیر گذار باشد و تنها هدف ما این است که در این هفت بازی پیروز شویم و با هم دیگر می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.