قیمت آپارتمان های ۱۰۰ متری فرودین ۱۴۰۱

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مناطق مختلف تهران خواهیم‌ پرداخت.

در این گزارش به بررسی قیمت آپارتمان‌های ۱۰۰ متری در مناطق مختلف خواهیم پرداخت. این قیمت‌ها کاملا بستگی به منطقه قرارگیری واحد آپارتمانی دارند.

پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته‌است و از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. یک واحد ۹۵ متری ۳ ساله و ۲ خوابه در این محله، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. برای خرید آپارتمانی نوساز با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ خواب در این منطقه نیز باید ۶ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بودجه داشته‌باشید‌.

سعادت آباد نیز از دیگر مناطق مشهور غرب تهران است. واحدی ۱۳ ساله و ۲ خوابه و ۱۰۵ متری در این منطقه، ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

همچنین برای خرید آپارتمانی ۱ ساله، ۱۰۷ متری و دارای ۲ خواب در جنت‌آباد مرکزی نیز باید ۵ میلیارد و ۲۹ میلیون تومان هزینه کرد.

در ونک، واحدی ۱۰۰ متری، ۱۶ ساله و ۲خوابه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

در نیاوران یک آپارتمان ۹۷ متری و ۲ساله و دارای ۲ خواب، ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در قیطریه نیز برای خرید یک واحد آپارتمان ۱۶ ساله‌ ۱۰۵ متری دارای ۲ خواب به سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۹۶۹ میلیون تومان نیاز است.

همچنین یک واحد ۷ ساله ۱۰۷ متری و ۲ خوابه در شهرک غرب، ۸ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان قیمت دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.