فکر کنم پوتین خیلی از من ثروتمندتر است

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان گفت، فکر می کند ولادیمیر پوتین ممکن است از او هم ثروتمندتر باشد.

به نقل از بیزینس اینسایدر، ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر شرکت تسلا در اواخر سال ۲۰۲۱، با به زیر کشیدن جف بزوس، رئیس شرکت آمازون، عنوان ثروتمندترین فرد جهان را به خود اختصاص داد. ایلان ماسک در مصاحبه با ماتیاس دافنر، مدیر عامل شرکت اکسل اسپرینگر، شرکت مادر رسانه بیزینس اینسایدر با این سوال مواجه شد: “چه احساسی نسبت به این که ۲۶۰ میلیارد دلار ثروت خالص دارید و به عنوان ثروتمندترین فرد دنیا مطرح هستید دارید؟”

ایلان ماسک در پاسخ به این سوال گفت: “من فکر می کنم که پوتین (رئیس جمهور روسیه) به میزان قابل توجهی از من ثروتمندتر است.”

این در حالی است که ثروت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، از این جهت که هیچ کس دقیقاً مقدار آن و محل قرار گیری آن را نمی داند، همچنان یک راز باقی مانده است. اخیرا گزارشهایی پوتین را با یک کاخ ۱.۴ میلیارد دلاری در دریای سیاه و یک آپارتمان چهار میلیون دلاری در موناکو مرتبط دانسته اند.

برخی گمانه زنی کرده اند، رئیس جمهور روسیه ممکن است ثروتمندترین مرد جهان باشد؛ بیل براودر، یک سرمایه دار، در سال ۲۰۱۷ در شهادت در کنگره آمریکا عنوان کرد، معتقد است پوتین “۲۰۰ میلیارد دلار ثروت نامشروع انباشته کرده است.”

پس از حمله روسیه به اوکراین، آمریکا و کشورهای غربی تحریم هایی را علیه روسیه، متحدان اصلی پوتین و شخص رئیس جمهور روسیه اعمال کردند.

ایلان ماسک در مصاحبه مذکور با دافنر درباره جنگ اوکراین گفت، ضروری است که ولادیمیر پوتین متوقف شود.

ماسک بیان کرد: من فکر می کنم دولت آمریکا بیش از آنچه مردم ممکن است تصور کنند انجام داده است. اما این خیلی علنی نیست. اما انجام یک اقدام جدی مهم است. ما نمی توانیم اجازه دهیم پوتین بر اوکراین مسلط شود. این دیوانگی است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.