اسکوچیچ: در بازی با لبنان برای جبران شکست مقابل کره به میدان می‌رویم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید: فردا برای جبران باخت مقابل کره جنوبی به مصاف لبنان می‌رویم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: متاسفانه در بازی قبل مقابل کره جنوبی شکست خوردیم، فردا برای جبران این نتیجه وارد زمین می‌شویم تا حسن ختامی برای بازی‌های مقدماتی باشد. تعدادی از بازیکنان‌مان را برای بازی فردا در اختیار نداریم، اما امیدوارم بتوانیم به نتیجه خوبی دست یابیم.

وی در خصوص انتقادات از وی پس از شکست مقابل کره جنوبی و احتمال برکناری‌اش گفت: نه به این مسائل توجه نمی‌کنم و چنین صحبت‌هایی روی من و تیمم تاثیری ندارد. در این ۲ سال که نباخته بودیم برخی منتظر بودند تا این حرف‌ها را مطرح کنند. فدراسیون هم موضعش را در این خصوص بیان کرد و من دیگر صحبتی ندارم‌.

سرمربی تیم ملی ایران اظهار کرد: دنبال بهانه جویی در خصوص نتیجه مقابل کره نیستم، اما چند بازیکن را به خاطر کرونا و مصدومیت نداشتم. برای تیمی مثل ایران وقتی ۷ بازیکن را در اختیار ندارد، کار سخت می‌شود.

اسکوچیچ درباره شرایط تیمش برای این دیدار گفت: سفر سختی هم داشتیم و بدون اینکه فرصت کافی داشته‌باشیم برای ریکاوری پا به زمین گذاشته‌ایم.

وی درباره شرایط میزبانی شهر مشهد از تیم ملی گفت: به نظرم ایده خوبی است که بازی‌های ایران در شهرهای مختلف برگزار شود و تمرکززدایی شود چون تیم ملی متعلق به تمام کشور است و این حق مردم است که بازی‌های تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند. حس خیلی خوبی نسبت به حضور در مشهد دارم، بار اولی نیست که به این شهر می‌آیم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.