قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو و سایپا چهارشنبه ۱۰ فروردین

قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ با ۱۳ میلیون تومان کاهش به ۲۷۹ میلیون تومان و قیمت تیبا با سه میلیون تومان کاهش به ۱۷۷ میلیون تومان رسید.

قیمت سمند EF7 دوگانه سوز امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ با ۲۵ میلیون تومان کاهش نسبت به دیروز به ۳۲۵ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو دنده‌ای هم نسبت به دیروز هشت میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به ۴۶۵ میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز ۱۳ میلیون گران‌تر از دیروز و ۲۷۹ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۱۲ میلیون تومان کاهش ۲۶۵ میلیون تومان به فروز رسید. رانا LX امروز سه میلیون تومان ارزانتر از روز گذشته بود و به ۲۴۵ میلیون تومان رسید. رانا پلاس هم با ۱۲ میلیون تومان کاهش قیمت امروز ۲۷۲ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت پراید ۱۱۱ امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ با سه میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۸۷ میلیون تومان رسید. پراید ۱۵۱ امروز دو میلیون تومان گران‌تر از دیروز بود و ۱۵۹ میلیون تومان معامله شد. تیبا، اما سه میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و امروز در بازار آزاد خودرو ۱۷۷ میلیون تومان معامله شد. کوئیک دنده‌ای هم امروز با دو میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به دیروز به ۱۹۲ میلیون تومان رسید.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.