عوامل فروش بلیت جعلی در بازی ایران و لبنان بازداشت شدند

عوامل فروش بلیت جعلی در بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان بازداشت شدند.

روز گذشته دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی در مشهد و استادیوم امام رضا (ع) برگزار شد که ملی پوشان کشورمان توانستند با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شوند و با ۲۵ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین صعود کنند.

این مسابقه در حالی برگزار شد که برخی حواشی در ورزشگاه پیرامون برگزاری این دیدار شکل گرفت.

در حالى که در اطلاعیه و اخبار مختلف از فوتبالدوستان درخواست شد بدون تهیه بلیت به شکل قانونی و با ثبت و ورود اطلاعات صحیح در اطراف ورزشگاه حاضر نشوند، برخی از هواداران بدون در اختیار داشتن بلیت در اطراف ورزشگاه حضور یافته و خواستار ورود به ورزشگاه بودند که این اتفاق موجب بروز مسائلی شد و نهایتا موجب شد تعداد بیشتری تماشاگر نسبت به تعداد در نظر گرفته شده براساس پروتکلهای بهداشتی وارد ورزشگاه شوند.

براساس بانک اطلاعاتی سامانه بلیت فروشی برخی از موارد ثبت شده با کد ملی و اسامی نادرست نیز مصداق تخلف و ثبت اطلاعات غیرواقعی به شمار می رود که بر اساس عدم انطباق اطلاعات وارده با کارت شناسایی ملی بلیت های دریافت شده به این صورت نیز فاقد اعتبار است.

متاسفانه برخی افراد سودجو در حاشیه برگزاری این مسابقه اقدام به چاپ و فروش بلیت های جعلی به برخی از آقایان و بانوان کردند که برخی از آنها دستگیر شدند.

ضمن اینکه حضور تماشاگران آقا و خانم در شرایط کرونایی در بازی تیم های ایران و عراق انجام شد که به دلیل رعایت پروتکلها و فراهم بودن شرایط حضور بانوان مسئله ای در پی نداشت و نشان دهنده حل شدن مسئله حضور بانوان در عرصه های ورزشی بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.