جنگ روسیه و اوکراین ۱۰ سال طول می‌کشد!

محسن رضایی در رابطه با جنگ روسیه و اوکراین گفت: حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد.

محسن رضایی امروز یازدهم فروردین ماه در حاشیه حضور در مسجد جامع خرمشهر و گردهمایی استانی ائمه جمعه خوزستان اظهار کرد: در یک شرایط بسیار حساس بین المللی، منطقه ای و ملی قرار داریم.

وی با بیان اینکه جنگی که در اوکراین آغاز شده است حداقل ۱۰ سال به طول می انجامد، افزود: جنگ اوکراین ماجرای مهمی است و به این سادگی ها پایان نمی یابد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: در شرایط فعلی اطلس و جغرافیای فرصت ها و تهدیدهای کشور عوض شده است و از نظر بین المللی در موقعیت مهم و جدیدی قرار داریم‌ و باید خودمان با شرایط جدید تنظیم کنیم.

رضایی عنوان کرد: کشور ایران بیش از ۴۰ سال است که آرامشی در هدایت و رهبری دارد و مثل یک کشتی اقیانوس پیما برمبنای اصول خود درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه اصول کشور همان اصول است اما فرصت ها و تهدیدات جدید را باید بشناسیم و برای آن ها برنامه ریزی کنیم، ادامه داد: در منطقه همه دوستان آمریکا به این نتیجه رسیده اند که ارتباط با آمریکا، راه نجات نیست.

معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: کاهش ارتباط کشورهای منطقه با آمریکا تحولاتی را در جوامع منطقه به وجود می آرود و حتی ممکن است ملت های این منطقه دل و جرات پیدا کنند و حوادثی در منطقه به وجود آید.

رضایی عنوان کرد: در داخل کشور دولت مردمی و انقلابی برروی کار آمده و باید از این فرصت استفاده شود و لازمه این کار باید این است که ارزش های دهه اول انقلاب را احیا کنیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ارزش های دهه اول انقلاب در دو سه دهه اخیر عوض شده است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.